![]() |
|
|||||||
Köp din iPhone 4 redan idag hos Telia här:
Köp din iPhone 4 hos Telenor
Köp din iPhone 4 hos Tre:
Köp iPhone 4-tillbehör hos iPhonebutiken.se![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#44 (permalink) | |
|
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#47 (permalink) |
|
Medlem
Reg.datum: Apr 2009
|
Verkar funka bra, enda som stör är att programmets startlogga kommer upp när man låser upp mobilen, skulle räcka med fråge rutan istället och sedan om man stänger ner den så kommer man tillbaka till alla ikonerna bara beroende vad man väljer.
Men den funkar och snabb är den med, men SMS vill inte ritigt funka då jag även kör med biteSMS. |
|
|
|
|
|
#50 (permalink) |
|
Medlem
|
Maha, tack för programmet, riktigt nice!
Men ett smärre problem: Jag provade att skicka sms till mig själv då jag inte har mig själv i kontaktlistan, och mitt efternamn är Noré alltså med appostrof (stavning?) men det blev ju bara massa 33##¤&%%/ istället för det sista E:et.. Något som kan fixas kanske?
|
|
|
#51 (permalink) | |
|
Odödlig
|
Citat:
|
|
|
|
#54 (permalink) | |
|
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
Citat:
Appen WhoIsCalling innehåller kod för att spara kontakten i adressboken. Denna innehåller också kod för att söka fram en vcard för det aktuella nummret. Hooken startar appen för att spara kontakten i adressboken. |
|
|
|
|
|
|
#55 (permalink) |
|
Medlem
|
Testade denna app nu då jag JailBreakat. Var den första appen jag använt genom Cydia och är redan supernöjd över Jailbreaken! Tacks så mycket Kirneh!
///Cappe
|
|
|
#56 (permalink) |
|
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
Efter uppgradering till 1.34 fungerar dessvärre inte programmet alls för mig.
Varken manuella sökningen eller om någon ringer .Har provat med att install om programmet. Jailbreak på iPhone 3G med 3.1.2 Senast redigerad av BruketFans den 2010-02-09 klockan 08:41. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| App som inte försvinner helt | mackanigbg | Problem och felsökning | 6 | 2009-10-26 10:06 |
| Söker tillfällig "beta-testare" | Mekke | Upplåsning och jailbreak | 18 | 2009-06-15 16:17 |
| visar inte vem som ringer! | Chandler | Problem och felsökning | 1 | 2009-01-05 19:36 |
| Liknande app som Touchpadpro till 2.1 | DeToX | Allt om iPhone | 1 | 2008-10-29 10:05 |
| Problem med att se vem som ringer och smsar | Sjöberg | Allt om iPhone | 3 | 2008-03-22 00:19 |