![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#21 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Home media är en liten liten butik en trappa ner, butiksyta max 10 kvm. Anställda? Såg bara en, kanske en till bakom skynket
![]() Jag var inne där idag då min iphone stängt av sig och de startade om den åt mig (den är tethered). Gjorde det helt utan kostnad, inget tidsåtgång för dem men det gjorde mig gladare . Så de är inte helt nattsvarta! |
|
|
|
|
|
#22 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2010
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#23 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2011
![]() |
Homemedia Aleksandar kan aldrig laga något på komponent nivå???
Han är helt enkelt inte utbildad. Kan ingenting om elektroniken. + och - klarar han kanske men inte mer. Utbildning: grundskolan. Arbetade på Myrorna, fick sparken, två år- a-kassa. Startade Homemedia år 2007 när en kille berättade för honom att HOPPSAN man kan byta display på en mobiltelefon. |
|
|
|
|
|
#24 (permalink) | ||
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Citat:
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Yellosn0w - Göteborg - hjälp | markstrom | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2009-03-25 09:58 |
| Rebelsim programmerare i Göteborg | markstrom | Upplåsning och jailbreak | 0 | 2009-01-07 20:55 |
| windows media player/ flash | AngelIsland | Allt om iPhone | 1 | 2008-10-23 14:41 |
| reparation i göteborg | lighter | Allt om iPhone | 0 | 2008-07-30 13:32 |