![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Reglerna är enkla. Författa en eller flera artiklar, recensioner, nyhetsflashar, jailbreakguider riktade till iPhoneanvändare för publicering på iPhoneinfos förstasida. Den 26/3 sker en omröstning i forumet under 4 dagar kring vem som skrivit den bästa artikeln och förutom den enorma äran att ha vunnit forumets första(?) tävling står följande på spel....
1:a pris - valfri applicens i Cydia för 5$ och valfri forumtitel i 60 dagar 2:a pris - valfri forumtitel i 60 dagar 3:e pris - valfri forumtitel i 30 dagar Jag avgör om forumtiteln är kosher och juryns beslut kan inte överklagas... |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
|
I'm on! Postar jag en länk här eller? :S Isåfall:
http://www.iphoneinfo.se/forum/uppla...n0wbreeze.html
iPhone 4 | 32GB | iOS 5.0.1 Pwn'd | Svart iPad Wi-Fi+3G | 32GB | iOS 5.1 Ger support via PM efter 16:00! |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Administrator
Herre på täppan
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Mitt bidrag till tävlingen: Funderar du på att köpa iPhone? - Tips
Skrev den igår natt. När jag hade skrivit halva, så testade jag att förhandsgranska, och fick då felmeddelande. Skrev om allt igen, endast för att möjligtvis komma med på top 3 ![]() |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Oct 2009
![]() |
Slängde ihop ett litet bidrag om spotify känns lite ofärdigt får se om jag lägger till något. http://www.iphoneinfo.se/forum/allt-...recension.html
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| iPhone: SVT Play släpps den 11 februari | iPhoneinfo.se | Nyheter | 1 | 2010-02-06 16:43 |
| SVT Play släpps den 11:e februari | iPhoneinfo.se | Nyheter | 0 | 2010-02-06 14:40 |
| iPhone OS 3.0 presenteras den 17 Mars | iPhoneinfo.se | Nyheter | 0 | 2009-03-14 16:00 |
| Iphones från England i februari, intresserad? | Tiax | Köpa iPhone | 5 | 2009-01-21 19:30 |