![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2010
![]() |
Vädersiten Klart.se finns nu som app!
Hej.
Tänkte bara berätta att vår väder-app äntligen är klar. Läs och ladda ner här: klart.se väder app för iPhone Själva appen är gratis och innehåller prognoser för 200 000 städer. Sen finns även en PRO del som kostar 38kr per år. Då får man väderkartor, vädervarningar, kustvädret och snörapporter. Berätta gärna vad ni tycker! Petter |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
Gratis pro av en slump?
Igår kom det upp att jag skulle köpa pro för att få tillgång till skidanläggningarna, kust och varningar tror jag. Men nu har jag tillgång till allt, så för någon mer?
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
har dom gjort om appen till en gratis app med full tillgång? jag installerad gratisappen och hade inte tillgång till mer än prognoser, men nu har jag ganska så full access där tycker jag.
trist för dom som betalat redan? |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Moderator/Nerd Lord
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Citat:
Tips: Om du är orolig för att uppdatera AppStore apps så kan du koppla din iPhone till iTunes och överföra den versionen du har till iTunes. Sen kan du uppdatera appen i din iPhone och om du inte är nöjd så radera den från din iPhone och synca tillbaka den gamla versionen som ligger i iTunes.
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Moderator
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Hatten av för skaparna av denna app, den var kanon tycker jag.
Jag bor i en relativt liten håla i norra sverige, och i den appen som redan låg i telefonen fanns inte ens Älvsbyn utan bara Luleå som ligger fem mil bort... Dessutom en lättanvänd och mycket detaljerad app... Kort sagt är jag nöjd som fan med den ![]() |
|
|
|
|
|
#11 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
Citat:
Ska prova det med iTunes när ja har min dator. |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Bästa och roligaste spelen som finns just nu! | Letmetouch | Apps | 95 | 2010-10-22 11:47 |
| IMDB finns nu i AppStore | iPhoneinfo.se | Nyheter | 0 | 2010-02-24 23:00 |
| nu finns iphone i Halebops lager! | svensson431 | Köpa iPhone | 6 | 2009-11-23 18:46 |
| Nu finns Blockets app till iPhone | jagfonen | Allt om iPhone | 4 | 2009-08-12 19:07 |
| Firmware 2.0.1 finns nu tillgänglig | CyberTron | Allt om iPhone | 35 | 2008-08-06 15:08 |