![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Apr 2010
![]() |
Föra över musik från iTunes till iPhone och tvärt om
Jag vill föra över min köpta musik från iPhonen till iTunes och nerladdad musik från iTunes till iPhonen?
![]() Jag behöver även hjälp med att föra över mina kontakter till MobileMe? Tacksam för svar ![]() |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Jag låter säkert som en idiot, men det är just denna biten som jag inte förstår? HUR markerar jag låtarna/skivorna?
Om jag väljer "synkronisera musik" i iTunes under fliken "Musik", måste jag godkänna att all musik i iPhonen kommer ersättas med musiken i iTunes, och det vill jag alltså inte, då det bara ligger två låtar i iTunes. Om jag ska markera i telefonen, hittar jag inte hur/vart jag gör det :-/ |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Finns nå program som heter sharepod som fixa dedär, ponyboy länkade från en annan tråd minns jag.
Inte helt säker om den fungerar utan jailbreak eller om den integrar musiken med itunes på nått s'ätt.
iPhone 3Gs 4.1 Sn0wbreeze 04.26.08 - svart iPhone 3Gs 3.1.3 Spirit 05.12.01 - vit Senast redigerad av tehfiskk den 2010-04-19 klockan 13:40. |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Hjälp!hur för jag över musik från min Iphone till itunes?
Jag formaterade min hårdisk eftersom att den pajade och nu är allt borta på min itunes musik,bilder,appar och alla mina 1000 låtar och det känns jävligt onödigt att behöva ladda ner alla mina låtar igen.
Men jag har hört att man kan ladda ner något program som gör att man kan överföra låtar från iphone till itunes,vet någon vilket program det är? (jag har windows btw) Tråd flyttad /Ponyboy Senast redigerad av Ponyboy den 2010-04-19 klockan 22:03. |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Administrator
Herre på täppan
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Här kan du ladda ner ett program för det
![]() iPhone to PC, copy transfer songs music videos from iPhone to PC Hoppas att det funkar |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Musik från iPhone till iTunes | lohm78 | Allt om iPhone | 3 | 2010-01-13 10:35 |
| Föra över sms till sin PC från Iphone!! | TMac | Allt om iPhone | 6 | 2009-10-30 02:24 |
| Föra över tema från PC? | steffeiphone | Allt om iPhone | 0 | 2009-10-10 22:29 |
| Föra över kontakter FRÅN iPhone till SIM | Gangstarr | Allt om iPhone | 1 | 2008-08-06 05:09 |
| Går det att föra över sms från gamla iPhone till iPhone 3G? | johnolle | Allt om iPhone | 2 | 2008-08-01 10:52 |