![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
iPhone låser sig aldrig efter ett SMS/Notiser
Min iPhone låser sig aldrig efter att man till exempel fått ett nytt SMS och den där rutan med SMSet står. Detta suger musten ur mitt batteri och kan tömma den på bara någon timme. Hur kan man göra så att iPhonen låser sig automatiskt efter en minut efter att man fått ett SMS/Notis?? Den har aldrig gjort såhär förut. Och jag har autolås på.
Tack |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
Jag har kommit fram till att det faktiskt bara är skärmen som aldrig stängs av när telefonen är i låst läge. Om telefonen alltså är låst men skärmen är igång kommer skärmen inte stängas av förrän jag manuellt gör det.
Jag kör jailbreakad så återställning blir sista utvägen. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jun 2011
![]() |
Citat:
![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Låser sig vid äpplet?! snabb hjälp tack | lillhampe | Upplåsning och jailbreak | 5 | 2010-03-28 21:34 |
| iTunes låser sig | nkn | Allt om iPhone | 3 | 2010-03-03 13:35 |
| Hjälp! Telefonen låser sig när skärmsläckaren startar! | johanr | Allt om iPhone | 3 | 2009-10-21 21:44 |
| iTunes låser sig om det kommer mess under sync | Kurtson | Allt om iPhone | 0 | 2009-09-25 21:33 |
| iphone låser sig när man ska låsa upp från viloläge | Tompa2 | Allt om iPhone | 4 | 2009-07-09 13:47 |