Gå tillbaka   iPhoneinfo.se - iPhoneforum i Sverige > iPhone i Sverige > Allt om iPhone
Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2010-04-17   #1 (permalink)
Medlem
Nykomling

Reg.datum: Jan 2010
teemu är karismatiskt upptäcksresande
iPhone låser sig aldrig efter ett SMS/Notiser

Min iPhone låser sig aldrig efter att man till exempel fått ett nytt SMS och den där rutan med SMSet står. Detta suger musten ur mitt batteri och kan tömma den på bara någon timme. Hur kan man göra så att iPhonen låser sig automatiskt efter en minut efter att man fått ett SMS/Notis?? Den har aldrig gjort såhär förut. Och jag har autolås på.

Tack
teemu är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-04-17   #2 (permalink)
Medlem
GODLIKE

Reg.datum: Aug 2009
Freebo är karismatiskt upptäcksresande
Det låter som om du ska återställa den utan att läsa in någon backup. Kör du med jailbreak så är det klokt att tänka efter en extra gång innan du sätter igång
Freebo är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-04-18   #3 (permalink)
Medlem
Nykomling

Reg.datum: Jan 2010
teemu är karismatiskt upptäcksresande
Jag har kommit fram till att det faktiskt bara är skärmen som aldrig stängs av när telefonen är i låst läge. Om telefonen alltså är låst men skärmen är igång kommer skärmen inte stängas av förrän jag manuellt gör det.

Jag kör jailbreakad så återställning blir sista utvägen.
teemu är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-06-26   #4 (permalink)
Medlem
Nykomling

Reg.datum: Jun 2011
RFTing är karismatiskt upptäcksresande
Citat:
Ursprungligen postat av teemu Visa inlägg
Min iPhone låser sig aldrig efter att man till exempel fått ett nytt SMS och den där rutan med SMSet står. Detta suger musten ur mitt batteri och kan tömma den på bara någon timme. Hur kan man göra så att iPhonen låser sig automatiskt efter en minut efter att man fått ett SMS/Notis?? Den har aldrig gjort såhär förut. Och jag har autolås på.

Tack
jag har samma problem min är jailbreakad behöver hjälp att fixa problemet . vill inte återställa hällst
RFTing är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta