![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Öka ljudet genom att ta hål på dammfilter
Hittade en länk någonstans, och där av problemmet att jag vet inte vart.
Det var en länk om hur man kunde ta hål på dammskyddet vid högtalaren och därigenom få högre ljud på mobilen, t.ex. när någon ringer osv. Var hittade jag denna länk, och kan någon länka till den? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
![]() |
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Administrator
Herre på täppan
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Ta en nål, stick in nålen i hålen på den mittersta raden.
Du kan se att det är 2 grupper hål till höger och vänster om dock-hålet. Lägg telefonen med skärmen uppåt. Då är det den vänstra gruppen hål som är högtalare, den högra är alltså mikrofon. |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
![]() |
Jag testade nyss och ljudet blev mycket högre och klarare
![]() Innan hörde man ju knappt när det ringde. GRYMT!
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
#17 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: May 2008
![]() |
Citat:
Men ta du den trubbiga delen... Eller kör me en gaffel så får du fler hål på en gång :idiot |
|
|
|
|
|
|
#18 (permalink) | |
|
Banned
![]() |
Citat:
Men herregud vad folk är skadade i huvet i forumet, forumet finns för att få hjälp, dom som kan ska hjälpa är det inte så din idiot? och det står ingenstans att man ska ta hål i skyddslapp och tänk om man råkar stoppa in för hårt heregud...... Jag ber om ursäkt till andra som finns här. |
|
|
|
|
|
|
#19 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Apr 2008
![]() |
Det var som de har sagt på videor osv. Typ två hål från vänster och trycka tills man känner att den går igenom.
|
|
|
#20 (permalink) | |
|
Banned
![]() |
Citat:
Man vill inte förstöra sin iphone |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hur lång tid tog det för ER att låsa upp genom operatören?? | medzz | Operatörer & abonnemang | 1 | 2010-03-19 15:33 |
| Tomma hål... | kokostoppen | Allt om iPhone | 2 | 2010-03-12 16:35 |
| Vad krävs för att ladda sin iphone genom datorn? | Seger | Allt om iPhone | 2 | 2008-08-08 08:52 |
| Svara bara genom att hålla iPhonen mot Örat?? | Nostromo | Allt om iPhone | 17 | 2008-04-03 23:08 |
| Ljudet på Iphone | ripperoo | Allt om iPhone | 0 | 2008-03-31 14:22 |