![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jun 2010
![]() |
Hur få tillbaka musik köpt i iTunes ?
Jag måste återställa min iPhone, men blir lite konfunderad över om jag måste köpa musiken på nytt som jag redan har betalat för, eller om jag bara måste ladda ner den på nytt, UTAN att det kostar.
Säkert en dum fråga, men har aldrig behövt återställa telefonen förut. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Musiken du köpt på itunes bör ha sparats på ditt ituneskonto?
Jag har själv aldrig köpt musik via itunes, så jag vet inte. Men har du tittat om den ligger kvar på "itunes, musik" eller liknande? =)
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jun 2010
![]() |
Kan det vara så urdjävligt att man måste betala för allt igen?!
Har nu återställt iPhonen och allt funkar, tack och lov, som det ska. Förutom att ALL musik som är köpt i iTunes är borta... Provade att ta hem en låt igen på prov, men får frågan om jag verkligen ska köpa den igen? Detta tolkar jag som att dom kommer att debitera mig en andra gång... |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hur kan jag få "tillbaka" Navigon ? | bjarneklint | Allt om iPhone | 3 | 2010-05-26 08:35 |
| Få tillbaka Cydia | Tobias | Allt om iPhone | 3 | 2010-02-18 18:58 |
| Få tillbaka blackra1n.app? | ZootiX | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2010-02-05 10:50 |
| Efter jailbreak: Hur få tillbaka sina kontakter? | Mothergoose | Allt om iPhone | 3 | 2009-07-21 02:20 |
| Tog mig 1 månad att få tillbaka den efter service!!!! | mcolof | Köpa iPhone | 11 | 2008-10-23 13:14 |