![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
iPhone 3G med Comviq?
hejsan
Jag är inte speciellt insatt i allt detta med iphone. Kan man köpa en Iphone 3G i USA och sen låsa upp den och använda kontantkort ? Om jag har förstått det rätt kan man bara få en iphone i Sverige om man tecknar abbonemang med Telia. Någon som vet när/om man kan tecka med andra operatörer? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Alla svaren finns redan i forumet om du kikar runt lite, men det troliga är ju att du kommer att kunna köpa iphones och låsa upp från usa fram igenom.
när/om den kommer säljas på andra ställen i sverige är väl egentligen ganska oklart...men vad jag tror högst troligt att den kommer göra det...men inte när |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| MMS med iPhone 3G comviq? | Bebbz | Operatörer & abonnemang | 3 | 2010-03-16 21:43 |
| iPhone 3G + Comviq Kontant | saigeo | Allt om iPhone | 15 | 2010-01-30 13:11 |
| Iphone 3g med comviq kompis | Nordqvisthere | Operatörer & abonnemang | 1 | 2009-08-26 18:26 |
| Upplåst iphone 3GS med comviq 3G fungerar ej | Mevvan | Upplåsning och jailbreak | 0 | 2009-08-15 03:57 |
| Hur funkar en upplåst iphone med Comviq | paolo maldini | Allt om iPhone | 3 | 2009-02-18 18:58 |