![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2010
![]() |
Hejsan hejsan
Har fått ett litet problem med min iphone 3G. Denna är upplåst i en affär efter ha köpt den begagnad och låst till Telenor, har sj Telia och ville ha den upplåst. Skulle för en vecka sen uppdatera min iphone från 3.1.2 till 4,0. Gjorde detta tyvärr genom Itunes som ja nu förstått inte vart en bra ide...Mobilen har nu hängt sig och på skärmen står det "Inget SIM-kort installerat, sätt i ett giltligt SIM-kort utan PIN-kodlås för attaktivera iPhone". Min fråga är hur man löser detta problem? Hoppas ju detta går efter pratat med butiker som kan lösa detta, men tar 500 spänn, lite saftigt. Vore guld om nån visste detta och kunde förklara ![]() MvH Fredrik |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Google eller iPhone Dev Team Portal [iPhone Dev Team] eller http://blog.iphone-dev.org/
Du får ta och leta lite ![]() |
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2010
![]() |
Ett problem till enligt listan du skickade som man skulle följa. Det funkar inte att använda sig utav Itunes, står endast "The SIM-card inserted in this iPhone does not appear to be supported m.m." va betyder detta?
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hittar inte iTunes din iPhone efter uppdatering? | cmts | Allt om iPhone | 1 | 2011-08-09 14:37 |
| lite hjälp med min iphone efter jailbreak | denniz123456 | Upplåsning och jailbreak | 20 | 2010-01-07 22:15 |
| Problem efter uppdatering | iith | Allt om iPhone | 11 | 2009-10-17 17:22 |
| Problem efter uppdatering | Matt3 | Allt om iPhone | 4 | 2009-03-05 16:21 |
| Buggigare efter uppdatering!? | husa550 | Allt om iPhone | 11 | 2008-07-20 18:02 |