![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2010
![]() |
Ny här med lite frågor om min nya Iphone..
Jag har precis köpt mig en ny Iphone 3Gs och är super nöjd...
Jag tänkte börja filma lite smått och lägga upp på youtube men när jag filmar så blir bilden så smal när man laddar upp den. Hur löser man de?? Så att de inte blir svarta kanter på sidan... Och sen om ni har några tips på hur man redigerar .mov filer lättast och hur man smidigast gör hela proceduren mellan att filma och ladda upp filmen. Nu så redigerar jag i Quicktime 7 pro och laddar upp den som Mpeg 4.. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
|
Du måste vända mobilen 90 grader för att filma i "widescreen". Om du håller mobilen rakt upp som du normalt gör så får du en avlång och smal film samt svarta rutor på båda sidorna.
Om de filmerna du spelat in är på fel håll använder du ett gratis videoredigerarprogram och vänder filmerna till rätt håll. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Windows moviemaker ska komma med windows. funkar väl. jag har ingen erfarenhet av det själv då jag använder köp program.
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Ny iPhone lite frågor... | CLS | Allt om iPhone | 3 | 2009-09-25 14:30 |
| Lite frågor om iPhone3g Jailbreak samt om Macbook | steffeiphone | Allt om iPhone | 16 | 2009-06-23 18:39 |
| Lite frågor om min nya iPhone 3G | _j0nss0n | Allt om iPhone | 4 | 2008-12-14 18:55 |
| Min första iPhone - har lite frågor! | Paddan | Allt om iPhone | 11 | 2008-09-13 18:08 |
| Ny här ville veta lite om jailbreak. | Qvisten | Allt om iPhone | 0 | 2008-08-09 16:21 |