![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#23 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2008
![]() |
Citat:
Tack! Så det är inga problem att lägga in musik/filmer från iTunes? (från datorn till iPhonen) Så om man åker och köper en ny iPhone i USA exmeplvis idag, så är det bara hem och "Do it all" så är den redo för bruk? Såg någonstans att man var tvungen att kllippa till ett litet hål i sitt SIM-kort... behövs detta? |
|
|
|
|
|
|
#24 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2008
![]() |
kan ju säga att jag fick min iphone idag .. jag uppdaterade den till den senaste firmware ( 1.1.4) och laddade ned ziphone 2.5c och fixade genom " do it all" och allt funkar perfekt..
angående sim kortet som behöver klippas så är svart : Nej man behöver inte klippa någonstans lägg in ditt vanliga sim kort och så vare klart |
|
|
|
|
|
#25 (permalink) | ||
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Citat:
Citat:
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
||
|
|
|
|
|
#27 (permalink) | |
|
Administratör
Herre på täppan
![]() |
Citat:
Vet dock inte om man måste göra restore med iPlus, men har inte hört talas om det iallafall.
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
|
#28 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
testade 2.0 iPlus, men denna guiden http://iclarified.com/entry/index.php?enid=760
Men vid steg 4 kommer jag inte vidare. Jag skriver in cd desktop/iPlus 2.0 men när jag trycker enter så står det att sökvägen inte kan hittas!? Jag har iPlus på mitt skrivbord så vad är det jag har missat? gardemyr |
|
|
|
|
|
#29 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#30 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
har nu använt eZiPhone för upplåsning osv. Detta funkade väldigt bra.
Men sen skulle jag byta simkort och då får jag endast små "prickar" i det vänstra hörnet (uppe) där namnet på operatören ska stå. Ibland kommer det även "no service". Simkortet är ca 4 år gammalt och är ett vodafone alltså innan de blev telenor. Testade sedan AT&T kortet då är det samma sak. Någon som vet något om simkorts problem!? tack på förhand gardemyr |
|
|
|
|
|
#31 (permalink) | |
|
Administratör
Herre på täppan
![]() |
Citat:
Jag själv har som sagt aldrig kört eZiPhone eller iPlus, har bara kört vanliga ZiPhone och låst upp minst 40 telefoner med det utan problem.
|
|
|
|
|
|
#32 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
Så jag tror inte det har hänt något konstigt under processen, men man vet aldrig. Ifall jag vill göra om det ska man ta restore i iTunes eller hur gör man då? gardemyr editerat: Ska jag testa att restora helt, och sen använder något annat program för activating,jailbreaking,unlocking? Vilket föredras då? (vill inte nedgradera BL till 3.9) gardemyr Senast redigerad av gardemyr den 2008-03-13 klockan 17:29. |
|
|
|
|
|
|
#33 (permalink) | |
|
Administratör
Herre på täppan
![]() |
Citat:
Du behöver inte restorea innan du låser upp med ett annat program.
|
|
|
|
|
|
#34 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
Ska först testa ett nyare simkort, men kan vara bra att veta ifall jag skulle behöva göra om processen med activating,unlock och jailbreak. gardemyr Har nu klarat allt unlocking,activating och jailbreaking Funkar prima nuTack för alla era tips Senast redigerad av gardemyr den 2008-03-13 klockan 20:37. |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| iphone stängs av ibland av sig själv när jag trycker på "sleep" knappen | h0h0_o | Allt om iPhone | 6 | 2009-10-07 19:46 |
| Tänk till innan du köper en Iphone. | Snigeln | Allt om iPhone | 5 | 2009-05-06 22:47 |
| Cydia Repository Errors "Cached Failure" & "apt.saurik.com" | fantal | Allt om iPhone | 0 | 2009-02-14 23:22 |
| I vilka lägen syns "Carrier"/"Välj nät"-menyn? | LAV | Upplåsning och jailbreak | 0 | 2008-10-20 20:29 |
| Problem med uppdate på "Weather" och "Stocks" | Nostromo | Allt om iPhone | 2 | 2008-04-04 10:51 |