![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Locktopus kanske
Locktopus : Password Protect Your Apps [Review] |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Banned
Reg.datum: Jul 2010
![]() |
Citat:
Men du kan fortfarande radera programet utan att locktopus gör något åt det`? |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Apr 2010
![]() |
Vad smart program att kunna sätta lösenord på alla apps. Men som sakt jag vill med att man inte ska kunna radera app store app utan lösenord finns det sådant program?? jag har tässtat locktopus och iprotets men ingen av dom har den funktionen. Det måsste väl finnas något cydia apps som gör att mina polare inte raderar mina program från appstor. Har en 3g 3.1.3.
I inlägget dom kalle99 la in så visar han en länk om locktupus och på bilderna så ser man att det går att sätta lösenord på radering men det är nog bara på version 4.0 |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
![]() Lockdown ska finnas i Cydia Har inte kollat om det funkar på IOS4 •Lockdown – Go to Settings –> Lockdown app deletion. You won’t be able to delete apps even though they wiggle Quick Tip: How to Prevent iPhone App Deletion? [jailbreak] | Top iPhone Resource och How to Password Protect Applications on iPhone | Lock iPhone Applications with LockDown | iPhoneHeat |
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Banned
![]() |
Citat:
![]() Senast redigerad av HabboHotel den 2010-08-12 klockan 14:04. |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Visa vem som ringer app (WhoIsCalling i Cydia) | Kirneh | Apps | 426 | 2011-10-27 21:03 |
| vilken cydia app? | Bjornsson | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2010-06-26 02:55 |
| Vilken GPS app skall jag köpa? | iphone_user | Allt om iPhone | 2 | 2010-06-07 01:48 |
| Cydia app | Iphone | Upplåsning och jailbreak | 0 | 2009-06-04 19:46 |
| Vilken SMS app tycker du fungerar bäst till Iphone ? | Mr Fyhr | Upplåsning och jailbreak | 0 | 2008-10-07 22:14 |