![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Mar 2008
![]() |
Youtube fungerar ej genom GPRS
Tjena!
Det fungerar bra att surfa genom GPRS, Har ställt in "internet.tele2.se" under EDGE inställningen. Jag kan surfa och söka efter klipp på youtube, men jag kan inte titta på klippen. Längden visas enbart som 00:00. Men slår jag på mitt wifi så kommer den rätta längden upp på varje klipp. ![]() Det fungerade hur bra som hellst förut att titta på klippen när jag var uppkopplad på "edge", i mitt fall då GPRS eftersom den slår över till det då jag inte använder edge nätet. Någon som vet hur man löser detta? Senast redigerad av haren den 2008-03-10 klockan 04:55. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Hej!
Precis som felmeddelandet beskriver så går det inte att kolla på YouTube-filmer via GPRS. Eftersom GPRS är för segt för YouTube då det krävs mycket trafik för att ladda ner filmerna, det hade även blivit väldigt dyrt ![]()
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
![]() |
Ja, det är skumt om det har fungerat tidigare... Men är det inte irriterande segt på YouTube via GPRS?
Vad kör du för firmware?
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Mar 2008
![]() |
Det har fungerat bra faktiskt, tagit lite tid att laddat klippet men inga överdrivet långa väntetider. Jag körde 1.1.3 men när det slutade att fungera så testade jag att uppdatera till 1.1.4 men problemet kvarstår.
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Administratör
Herre på täppan
![]() |
Citat:
![]()
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Spricka rakt genom skärm, fungerar ej längst ner. Hjälp! | trasigiphone | Tillbehör & reservdelar | 8 | 2010-09-30 10:39 |
| JB fungerar ej. | Tobias | Upplåsning och jailbreak | 5 | 2009-11-27 19:25 |
| Jailbreakad 3.0 med redsn0w, Youtube fungerar inte! | sebbe1985 | Allt om iPhone | 20 | 2009-07-06 21:06 |
| Telefonfunktionen fungerar ej | asus08 | Allt om iPhone | 5 | 2009-02-23 23:33 |
| YouTube ej tillgänglig | K-mountain | Allt om iPhone | 6 | 2008-10-23 16:34 |