![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#3 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Den tar .m4a när det gäller videoformat.
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Video
* Videoformat som stöds: H.264-video, upp till 1,5 Mbit/s, 640 x 480 bildpunkter, 30 bildrutor per sekund, Low-Complexity H.264 Baseline Profile med AAC-LC-ljud upp till 160 Kbit/s, 48 kHz, stereoljud i filformaten .m4v, .mp4 och .mov, H.264-video, upp till 2,5 Mbit/s, 640 x 480 bildpunkter, 30 bildrutor per sekund, Baseline Profile upp till Level 3.0 med AAC-LC-ljud upp till 160 Kbit/s, 48 kHz, stereoljud i filformaten .m4v, .mp4, och .mov, MPEG-4-video, upp till 2,5 Mbit/s, 640 x 480 bildpunkter, 30 bildrutor per sekund, Simple Profile med AAC-LC-ljud upp till 160 Kbit/s, 48 kHz, stereoljud i filformaten .m4v, .mp4 och .mov taget från apple! |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Vidoera har jag inga bra minnen, korta med dåliga.
Testa isf MediaCoder iPhone Edition eller Xilisoft Video Converter, DVD Ripper, 3GP,PSP,iPod video converter, AVI to DVD det är väl dom två som gäller.
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
kan inte se att det skall vara nån begränsning. Själv körde jag över en film från avi till mp4 med en custom sub häromdagen. Så det borde gå... |
|
|
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
har också testat handbrake, men har inte fått det att funka till 100, jag kan välja tex svensk sub, men ändå när filen är klar så står det i mitt test fall inbränt "chapter 3" så jag får den inte att välja den subb jag har valt..
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hur får man ut bilder och filmer? | Maggelito | Allt om iPhone | 5 | 2009-07-08 09:56 |
| Ny huvuddator till iphone, så man kan synca? | hampfred | Allt om iPhone | 7 | 2008-12-21 01:56 |
| Hur man konverterar filmer till iPhone 3G (PC) | alexlindgren | Allt om iPhone | 7 | 2008-12-11 18:27 |
| kan man inte se hur mycket batteri tid e kvar? | danielS | Allt om iPhone | 2 | 2008-07-11 15:46 |
| Så kan det gå - tungt att se för en iPhoneälskare | Luna | Allt om iPhone | 7 | 2008-06-19 12:46 |