![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Vilka här är det som har fått tag i iPhone 3G?
Tjena!
Startar tråden igen då den gamla blev raderad av misstag. Ni som har fått tag i en iPhone 3G idag kan posta här, gärna med bilder! ![]() Nå, fick ni tag i någon iPhone 3G då? ![]()
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: May 2008
![]() |
Killen före mig köpte den sista svarta 16gb. Så det fick bli en vit ist, mycket snyggare än vad jag trodde faktiskt ^^
Blev även intervjuad av tidningen när jag köade Hon bara : Vad står ni här och köar för?Men iaf, än så länge är jag helnöjd ![]() |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: May 2008
![]() |
De svarta var slut när jag kom fram så jag tog en 16gb Vit.
Ser inte alls dumt ut tycker jag, iofs så hade jag inställningen att så länge jag fick en 16gb skulle dagen vara räddad. Det ända som är lite synd är som alla säger att den blir skitigare, men jag får köpa ett skydd så den fina vita håller sig längre. |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Jag hamnade som nummer 17 i kön.
Köpte en 8gb och kör på med mitt gamla abonnemang + fastprissurf. Tidningen var även i den affären (Karlskoga) Senast redigerad av husa550 den 2008-07-11 klockan 16:07. |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2008
![]() |
Ni som köpte via telias hemsida, hur funkade abonumangsbindningen då? Är det möjligt att snittsla sig runt den skiten och få en för närvarande icke fungerande och låst 2.0 och helt enkelt vänta på att dev team ska släppa sitt upplåsningsprogram?
|
|
|
|
|
|
#18 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Kom 35 minuter innan öppning och blev typ 16-17 i kön. Personalen kom ut och bjöd på macka och kaffe, körde lite demo på luren och sa samtidigt att de hade 10 av varje 16g och 24 8g. Så jag var lugn, en 16g vår säkrad. De vita var slut när jag kom fram så en svart rich det bli vilket var min förhoppning!
Sen braka ju systemet ihop så det blev en seg väntan. Men nu är jag helt såld! Får inte NOG! |
|
|
|
|
|
#19 (permalink) | |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Citat:
![]() Ni får gärna berätta om era historier om hur ni fick tag i en iPhone 3G i detta inlägget: Fick du tag i nÃ¥gon iPhone 3G? | iPhoneinfo.se Blir ganska skoj att läsa historierna sedan!
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Iphone-program har fått kinesika som standard? | Steffo77 | Allt om iPhone | 1 | 2010-02-16 11:25 |
| är det bara jag som har det här problemet ? | Perko | Upplåsning och jailbreak | 5 | 2009-03-20 20:56 |
| Tråden för oss som har fått iPhone 3G | sahl | Allt om iPhone | 107 | 2009-03-08 05:57 |
| iPhone 2.2 är här - men hur är det med break? | BarateaU | Upplåsning och jailbreak | 24 | 2008-11-23 22:25 |
| Är det någon som lyckats låsa upp iPhone 3G från Telia? | rotkiv | Upplåsning och jailbreak | 9 | 2008-08-18 00:47 |