Gå tillbaka   iPhoneinfo.se - iPhoneforum i Sverige > iPhone i Sverige > Allt om iPhone
Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2010-08-20   #1 (permalink)
Medlem
Omtalad

Bmodes avatar

Reg.datum: Feb 2009
Bmode är karismatiskt upptäcksresande
iPhone 5 ?

Hittade den här tråden när jag var ute och läste lite iPhone info..

" Vad kan vi förvänta oss från iPhone 5?
Och när släpps den?
Det var inte länge sedan iPhone 4 släpptes men redan nu så har det börjat spekuleras om vad som kommer att finnas i iPhone 5 och när vi eventuellt kan väntas se den på marknaden.

Enligt prylbloggen Fosfor så kommer nästa iPhone-modell släppas den 24:e juni 2011. Under huven kommer vi att hitta en kamera på sju megapixel, en processor som är 20% snabbare än den som sitter i iPhone 4 samt ha en lagringskapacitet på 32GB eller 64GB.

Det hela är givetvis rena spekulationer från Fosfors sida men tittar man på hur de har tänkt när de tagit fram uppgifterna så känns det hela ganska så logiskt. Hoppa vidare på länken nedan för att kolla in hur man har tagit fram uppgifterna om iPhone 5.

Fosfors iPhone 5 spekulation "

vad tror ni ? jag tror inte att det är ngn dum spekulation, men alldeles för
tidigt för att älta upp sig kring 5:an när 4:an precis kommit ut...

Senast redigerad av Bmode den 2010-08-20 klockan 19:53.
Bmode är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-08-20   #2 (permalink)
Medlem
Legend

Reg.datum: Nov 2009
muffins bär tunga av silver
Dög inte den tråden som redan fanns?
Om inte så klistrar jag in här det jag skrev i förra.

Tror inte det blir nå större uppdatering, då det hittats spår av nya iPhone-modeller i iOS4-koden. Det handlar om version 3.2 och 3.3. iPhone 4 går under kodnamnet iPhone3.1.

Men hoppas självfallet på mer alternativ ang. lagringsutrymmet. 16/32/64 vore ju toppen

De spekulationer ang. kommande modell är att det ska få stöd för CDMA-nätet vad jag vet om.
muffins är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-08-21   #3 (permalink)
Medlem
Omtalad

Reg.datum: Feb 2010
mrsmart säger kloka saker, sällan
Apple lär ju inte heller vilja att rykten ska spridas för tidigt om nästa telefon då många kanske avstår köp tills den kommer. och vill man behålla den extrema hypen kring sina iPhone:s så tycker jag 1 modell / år max. Dock kan man ju uppdatera mjukvaran flera gånger, men det är en annan femma.

Och ja, verkar mina inlägg inte bidra med något så skrev jag det bara för att jag vill nå upp till drömgränsen 1000-inlägg.
mrsmart är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-08-22   #4 (permalink)
Moderator

Reg.datum: Sep 2009
H3NR11K kan tala
Citat:
Ursprungligen postat av mrsmart Visa inlägg
Apple lär ju inte heller vilja att rykten ska spridas för tidigt om nästa telefon då många kanske avstår köp tills den kommer. och vill man behålla den extrema hypen kring sina iPhone:s så tycker jag 1 modell / år max. Dock kan man ju uppdatera mjukvaran flera gånger, men det är en annan femma.
Om de säger var som kommer att komma till den 5e iPhonen så kommer det fortfarande vara lika hype.

Med tanke på alla fanboys..
Tele2 student + datapaket (1GB)
H3NR11K är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-08-22   #5 (permalink)
Administratör
Mycket känd

Pongos avatar

Reg.datum: Mar 2009
Pongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåerPongo *Påminn admin att göra fler ryktesnivåer
Citat:
Ursprungligen postat av H3NR11K Visa inlägg
Med tanke på alla fanboys..
fanboys? vad snackar du om, iphone har väl inga såna, nah men sant, spelar ingen roll vad apple släpper i iphone5 den kommer sälja som smör ändå så.
mail: pongo@iphoneinfo.se
GER INTE SUPPORT VIA PM
Pongo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-08-22   #6 (permalink)
Medlem
Omtalad

Grejen är att inte ens apple-fanatiker orkar prata om en produkt i knappt ett år, i allafall inte så intenvist som man gör veckorna före en apple-presskonferens, därför får inte för mycket läcka. Sedan finns det marknadsekonomiska krafter som säger att 1 mobil / år från apple är tillräckligt, släpper man oftare finns risken att man "tömmer" marknaden så att säga.

Och ja, verkar mina inlägg inte bidra med något så skrev jag det bara för att jag vill nå upp till drömgränsen 1000-inlägg.
mrsmart är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-08-22   #7 (permalink)
Moderator

Reg.datum: Sep 2009
H3NR11K kan tala
Citat:
Ursprungligen postat av pongo Visa inlägg
fanboys? vad snackar du om, iphone har väl inga såna, nah men sant, spelar ingen roll vad apple släpper i iphone5 den kommer sälja som smör ändå så.
Förlåt.. Du vet lördag.. Lite öl å så kommer det ut massa (o)sann fakta

Mrsmart; Ehm.. Jo? Hur kommer det sig att folk pratar redan nu om nr5 i serien? Folk orkar och kommer nog alltid att göra det..
Tele2 student + datapaket (1GB)
H3NR11K är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-08-22   #8 (permalink)
Medlem
Omtalad

Citat:
Ursprungligen postat av H3NR11K Visa inlägg
Förlåt.. Du vet lördag.. Lite öl å så kommer det ut massa (o)sann fakta

Mrsmart; Ehm.. Jo? Hur kommer det sig att folk pratar redan nu om nr5 i serien? Folk orkar och kommer nog alltid att göra det..
Vad jag menar är att Apple inte kommer göra något för att folk ska diskutera nästa modell, då blir det för mycket och de verkar för penningkåta, men folk som diskuterar sådana värdsliga saker kommer alltid att finnas.

mrsmart är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta