![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
Ladda hem appar gratis!???
Hejsan!
Är alldeles ny gällande iphone! Fick hem min iphone 4 idag Jag undrar lite över appstore. Det står ju på en del appar att dom e gratis men jag tog hem 2 st & det har dragits 1.98kr för var & en!?? Får man betala för "gratis" appar ändå?En fråga till, Måste alla regga sitt betalkort för att det ska funka??? Sen har jag sett att en del kan skicka röda hjärtan i sina sms, vad heter den appen!? Som sagt jag e helt färsk på det här så är jätte tacksam för svar! Tack tack! |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
För skapande av iTunes-konto utan kreditkort: Create an iTunes App Store account without a credit card
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Tack Tack
Vet inte om jag gjort rätt. Jag gick in på min itunes på datorn & såg att man kunde trycka i "none" o man inte vill regga sitt kort! Så jag tror att mina kontouppgifter försvann där! Måste jag gå in på nått på min mobil oxå? Om jag går in på appstore på min iphone & trycker på en gratis app så kommer det inte upp något "create new account!? ? |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
någon får rätta mig om ja har fel,
men emoji, är det inte så att enbart iphone till iphone kan se smilys samt så måste motparten också ha emoji installerat, mitt tips är bitesms på cydia.
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
fråga
hej vet mi om det finns någon liknade app i Itunesstore som gör samma sak som makeitmine? min telefon är ej jailbreakad.
Mikael iphone 4 32 gb iphone 4 32 gb JB Senast redigerad av swag den 2010-08-23 klockan 21:27. |
|
|
|
|
|
#14 (permalink) | |
|
Administrator
Herre på täppan
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Citat:
/iA |
|
|
|
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Om jag hade varit dig så hade jag skitit i de röda hjärtan. Känns olönt att jaila sin lur om man bara ska ha det. Speciellt om det är en 4:a
|
|
|
#17 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Dec 2008
![]() |
det där med röda hjärtan har väll inte mkt med om den andra har röda hjärtan i din mobil och kommandot på den , skriver du tex <3 och personen har det som ett rött hjärta blir det ett rött hjärta.
skulle tro det är så här ialla fall eftersom att en ericsson telefon ser mina hjärtan o andra grejer helt olika ut när jag skickar dom. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Kan inte ladda hem Illumine temat, varför ? | whywhy99 | Allt om iPhone | 5 | 2009-10-19 12:53 |
| 3,6 Mbit/s och ta hem en hemsida | Perraman | Allt om iPhone | 16 | 2009-05-15 16:05 |
| Ladda hem med iphone? | Deks | Allt om iPhone | 4 | 2008-12-21 20:41 |
| Ladda hem Iphone 2.1 mjukvara? | alexlindgren | Allt om iPhone | 3 | 2008-11-27 08:58 |
| hem- knappen är död! | Don_Cyrano | Allt om iPhone | 15 | 2008-11-05 15:14 |