![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2010
![]() |
Jag köpte idiotiskt nog ett bak-skal till min 3gs på nätet. Då mitt gamla var sprucket. Jag har nu tagis isär min telefon och har inte en susning om hur jag ska få ihop den igen.
Detta kan vara nåt av det dummaste jag gjort. Men jag har tidigare byt (ej utbytbara) skal på gamla mobiler utan problem. Så nu behöver jag hjälp med att få ihop min telefon igen. Vill gärna ha tips på ställen som kan göra det åt mig. Gärna så billigt som möjligt, och helst i göteborgsområdet. ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kanske en dum fråga, men testat kolla på youtube efter guider?
så kanske du slipper skicka in den
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
testa söka på
3gs assembly eller liknande
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2010
![]() |
Citat:
Har ni nåt ungefärligt pris åt mig? |
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2010
![]() |
Hej! Kan väl i princip bara kopiera texten min konkurrent skrev! Maila mig för prisförslag så får du välja sen vart du lämnar in din iphone.
MVH Patrik
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Esmir
Mycket känd
|
Ville bara posta lite uppföljning.
Loppans telefon blev ihopsatt,tyvärr så vill displayen inte vara med. Något har hänt med grafiken. Alla LCD kopplingar blev omlödda utan resultat. Vi har även felsökt hela logikkortet utan att hitta synliga fel. Vi kan bara gissa att statisk elektricitet är inblandad. Tänk på detta när ni bestämmer er för att själva skruva i telefoner. Utan att ha isolerad bord, och armband som leder bort statisk elekticitet, så kan det bli väldigt fel. Och mycket dyrare än att lämna in telefonen. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| kalender i iphone - måste sätta påminnelse? | razorx | Allt om iPhone | 11 | 2010-06-03 11:57 |
| Kan inte sätta min gamla lur i DFU mode | benhur | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2010-05-08 13:59 |
| Synka ihop 2 Iphones | Harryy | Allt om iPhone | 0 | 2009-08-29 11:05 |
| Sätta in simkort | aeus | Allt om iPhone | 3 | 2009-02-21 22:40 |
| Kan inte para ihop datorn och iPhone 3G | Blade | Allt om iPhone | 6 | 2008-12-04 23:13 |