![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2010
![]() |
sonyericsson kontakter till iphone4?!?! någon tack
jag har läst om liknande fråga men jag har inte windows kontakter. har den soney ericsson pc suite men den verkar inte mycket till hjälp.
Någon som gått över till iphone 4 från sonyericsson? hur gjorde ni? eller ska göra...Tappar det snart.... |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: May 2010
![]() |
iPhone kan synka kontakter med Gmail också. Kanske kan du exporter dina kontakter från PC suite till en fil och sen importera dom till ett Gmail konto, har dock aldrig provat så kan inte säga om det går eller inte...
How to Sync Sony Ericsson Phone Contacts with Windows Contacts | TechiePortal |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
tjena...ja du verkar ha koll på detta =)
en fråga, jag hittar inte windows kontakter?...har alla windows 7 det? jag har kopplat upp mobilen med pc suite och alla mina kontakter syns i den, ska jag markera dem och sen synkronisera eller vad? |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: May 2008
![]() |
Citat:
Ja, ange Windows Adressbok(windows kontakter/kontakter) som mål för dina kontakter och klicka på Synkronisera |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
kan du inte flytta över dom till ditt sim från den SE och sen importera från iphonen? eller missa jag nåt?
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Esmir
Mycket känd
|
Micro SIM Adapter ?
Micro SIM Adapter 69kr |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
kan jag stoppa in det nya lilla simkortet i adaptern och sen i min gamla telefon, kopiera in kontakterna från telefonen till det lilla nya sim-kortet? kommer jag kunna se/använda alla kontakter i min iphone sen när jag sätter tillbaka det lilla sim-kortet? |
|
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
tack, mvh |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Skydd till iphone4 | enduro | Allt om iPhone | 6 | 2010-08-05 18:47 |
| JB till iPhone4? | Bjornsson | Upplåsning och jailbreak | 35 | 2010-08-02 11:49 |
| Kontakter till Iphone 4 | wolfattack | Allt om iPhone | 3 | 2010-07-30 23:22 |
| Funkar iPhone med SonyEricsson HBH-IS800 headset? | JCop | Tillbehör & reservdelar | 4 | 2010-07-01 14:27 |
| Tack till Freemyphone.se | JockoR | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2008-12-10 19:00 |