![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#102 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Citat:
![]() Köpte min iPhone i onsdags och det är ett av de bästa köpen jag någonsin gjort!
iPhone 3G 8GB iOS 4.2 - Pwned with redsn0w Telia Refill + Mobilsurf Ofta (+PdaNet )iPod Touch 4G 8GB iOS 4.1 - Pwned with Limera1n Tethered with PdaNet "So I prison break my phone, use Chlamydia to install un-John Hancock'd apps, then I somehow use a Surfboard to change the way my African Safari looks" - bytethese @ Macrumors |
|
|
|
|
|
|
#103 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Nov 2008
![]() |
Har försökt så många gånger med filofaxer och anteckningsblock m.m. När man behöver dom har man aldrig det med sig. Nu har man det alltid med sig i iPhonen... Passar mina behov helt perfekt.
![]() |
|
|
|
|
|
#105 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2009
![]() |
Jag har precis köpt mig en iPhone 3G 16GB, den är direkt ifrån Schweiz och ligger just nu på sin första laddning! En kompis som är haj på iPhone ska hjälpa mig låsa upp den till helgen
Även om jag inte kan göra nått med den för tillfället är jag överlycklig!MvH//Mowgli
|
|
|
#107 (permalink) |
|
Administratör
Mycket känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
fick en utan min tjej,
iphone 3gb 8gb. var först besviken över lite saker, men sedan den blev jailbreakad så vart jag nöjd till 100% väntar nu bara att få den upplåst. men lär få vänta lite tills det nya fw är knäckt. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Måste åteställa min iphone 3g som har 3.1.2 | Braxen | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2010-03-18 16:39 |
| Iphone-program har fått kinesika som standard? | Steffo77 | Allt om iPhone | 1 | 2010-02-16 11:25 |
| Tråden för oss som beställt en iPhone 3G men inte fått den än. | JohnFa | Köpa iPhone | 22 | 2008-09-18 18:25 |
| Vilka här är det som har fått tag i iPhone 3G? | iPhoneinfo.se | Allt om iPhone | 57 | 2008-08-02 07:36 |
| För er som har problem med Wi-Fi | iPhoneinfo.se | Allt om iPhone | 13 | 2008-04-09 18:49 |