![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2012
![]() |
Spara pdf som fil i iPhone
Finns det nån app som gör att man kan spara en pdf i iPhone: Om jag får en pdf i ett mail som jag öppnar kan jag sen spara den som fil för att skicka med i ett meddelande. Idag kan jag bara maila vidare PDF:en.
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Jag använder mig av PDF Reader, för att spara pdf-filer i. Du kan bara skicka dom via mail så vitt jag vet, oftast har ju alla en email idag så det brukar ju inte vara något problem att ta den lösningen..
Och även om du kan skicka vidare den med hjälp av något program så kan du inte skicka den till en med iphone förutsatt att denne inte heller har samma program installerat så att säga, det är om det ens finns något sådant program. Men det är något du bör ha i åtanke om du nu lyckas hitta ett så du inte köper något i onödan och sen skickar utan framgång då motparten inte kan ta emot det istället..
Har jag varit hjälpsam? Tryck gärna på "thanks" nedanför i så fall! iPhone 4S 32GB (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak iPad 2 16GB WiFi+3G (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak MacBook 4.1 (Svart) 13" - Windows 7 Enterprise x86 - Penryn C2D 2.4Ghz, 3GB DDR2, Corsair Force3 60GB SSD + 250GB internt |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2012
![]() |
Tack för svaret Miche. Har inte riktigt tänkt på det...Kanske kan man konvertera om en pdf till jpg om man vill messa, bilder kan ju alla ta emot. (Förutsatt att man har program i datorn som gör det, men det har jag.
![]()
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2011
![]() |
Jag använder iFiles i min iPhone till alla pdf:er.
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Spara ner bilder från iphone | Scrotum | Support | 0 | 2011-12-13 09:43 |
| Spara bilder från safari - Iphone 4 | Mirza123 | Allt om iPhone | 2 | 2011-01-16 21:10 |
| Spara Mb (internet) på iphone hjälp | Danne91 | Allt om iPhone | 1 | 2010-10-27 17:04 |
| Spara saker från 1.gen iPhone till 3Gs | cmts | Upplåsning och jailbreak | 7 | 2009-12-23 10:35 |
| Spara dokument i iPhone? | mackanigbg | Allt om iPhone | 2 | 2009-11-19 14:43 |