![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#21 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Nov 2008
![]() |
Jaaaahaa? ^^
Har testat byta språk till Engelska (USA) men ingen skillnad ![]() Hur gör jag för att komma till US AppStore? ![]()
|
|
|
#23 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Nov 2008
![]() |
Okej -.- Tack
![]() Varför är det såhär...? ![]()
|
|
|
#27 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Har fastnat på Puzzle Quest
![]() Riktigt beroendeframkallande spel, kan bli lite enformigt men jag föredrar Puzzle Quest före alla andra "3-i-rad" spel. Sen gillar jag Zenonia med, riktigt välgjort rpg till iPhone.
|
|
|
#30 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Lux Touch - Risk liknande strategi, finns gratis version
Geo Defence Swarm - mer strategi Meteor Blitz - välgjord astroids remake edit både geo och är väldigt svåra, ett skäl till varför jag gillar dom.
http://www.redward.org/ Senast redigerad av TruB den 2009-12-05 klockan 13:53. |
|
|
|
|
|
#31 (permalink) |
|
Moderator/Nerd Lord
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Måste tipsa om detta spel, häftigaste spelet jag spelat på iphone hittills.
N.O.V.A. från gameloft är precis som Halo. YouTube - N.O.V.A. Near Orbit Vanguard Alliance - iPhone/iPod touch Game Trailer Jätte smidig multiplayer option där man kan adda folk och spela mot dem. iTunes Store
Har fullt upp just nu! Senast redigerad av Ponyboy den 2009-12-18 klockan 02:14. |
|
|
|
|
|
#32 (permalink) |
|
Moderator
|
Gangstar- Som GTA till iPhonen! Sjukt bra grafik och allt!
YouTube - Gangstar: West Coast Hustle iPhone App Review - AppVee.com
iPhone 4 | 32GB | iOS 5.0.1 Pwn'd | Svart iPad Wi-Fi+3G | 32GB | iOS 5 Ger support via PM efter 16:00! |
|
|
|
|
|
#33 (permalink) |
|
Moderator
|
Några nya
![]() N.O.V.A - Likt Halo med bra online funktion! Assassins Creed 2- Rubriken är välkänd och spelet är riktigt bra! Avatar- Bra gjort spel som är ett bra tidsfördfriv. Rat on a scooter XL- Sjukt simpelt men ändå kul! OBS! Beroendeframkallande ![]()
iPhone 4 | 32GB | iOS 5.0.1 Pwn'd | Svart iPad Wi-Fi+3G | 32GB | iOS 5 Ger support via PM efter 16:00! |
|
|
|
|
|
#37 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
N.O.V.A ser riktigt bra ut! blir nog ett köp!
och ett litet smått tidsfördriv köpte jag och spelade på vägen upp till sälen var Terminator:salvation som var ganska så underhållande och det blev ju en rejäl prisäkning till endast 7 kr strax innan jul! Real Football 2010 är att rekomendera om man gillar ex fifa eller pes. sköna kontroller och riktigt underhållande på tåget till jobbet. R.racing gti är ganska så kul o spela med. racing spel där man styr bilen genom tilten. och sen har vi dessa två grymt beroende framkallande spelen Rat on Run - rat on scooter helvete man blir galen. 34 poäng har jag lyckats men om det är dåligt eller inte vet jag inte. IFallDown är också sjukt kul och där har jag 107 poäng. det är oftast de enkla spelen som blir roligast. mvh |
|
|
|
|
|
#38 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Någon som vet något skönt spel just nu? Letar för fullt men hittar inget..
Får gärna vara gratis . Btw så har jag redan nöttat rat on the run ![]()
|
|
|
#39 (permalink) | |
|
Moderator/Nerd Lord
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Citat:
Jag själv ser fram emot Gamelofts Brothers in Arms 2 som ska släppas 22 feb. Här är en trailer YouTube - Brothers in Arms 2: Global Front - iPhone/iPod touch - Game Trailer
|
|
|
|
#40 (permalink) | |
|
Moderator
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Citat:
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Vädersiten Klart.se finns nu som app! | petterwallin | Allt om iPhone | 10 | 2010-03-20 18:56 |
| IMDB finns nu i AppStore | iPhoneinfo.se | Nyheter | 0 | 2010-02-24 23:00 |
| nu finns iphone i Halebops lager! | svensson431 | Köpa iPhone | 6 | 2009-11-23 18:46 |
| TV Out finns nu på Cydia | svedala | Off-Topic | 0 | 2009-01-19 10:03 |
| Firmware 2.0.1 finns nu tillgänglig | CyberTron | Allt om iPhone | 35 | 2008-08-06 15:08 |