![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Bästa och roligaste spelen som finns just nu!
Tänkte att de som vill kunde skriva vilka de bästa och roligaste spelen till iphone som finns just i dagsläget, kanske släpps nya i morgon? men skriv ialf de som finns!
sen kan man få recensera lite också om varför just det spelet är bra! trevlig kväll! mvh LetMeTouch ![]() |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: May 2008
![]() |
Här kommer mina favoriter för tillfället:
Doodle Jump - studsa så högt du kan. kanonkul och farligt beroendeframkallande! Dungeon Hunter - RPG, riktigt bra. Otroligt att de kan göra ett spel så bra/snyggt på en iphone! Spel du måste ha: Flight Control - ett spel som varit med ett bra tag, men som man aldrig tröttnar på. Peggle - Kan inte förklara kolla på youtube. Fantastiskt iaf!Airport Mania - Landa flygplan är mycket roligt! Castle Magic - det närmaste SuperMario du kommer på en iPhone Stoneloops - Vet inte om det blev borttaget. Om det finns kvar så skaffa det! Så, nu har ni mina favoriter! |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Barnens favoriter
Peggle! Monster Truck Nitro Crayon Physics Deluxe World Cup Table Tennis Rock Band Earthworm Jim |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: May 2008
![]() |
Citat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
|
Bejewled2 och Tetris samt DoodleJump
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Moderator/Nerd Lord
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Tycker Rat on the rum är grymt rolig gratis spel, speciellt Rat on a scooter mode. Kan inte lägga ner den, just nu en highscore på 59 jumps eller cheeze.
Andra favoritspel är: Settlers. Sniper vs sniper. Asphalt 5. Modern combat - Sandstorm
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Skribent
Allmänt känd
![]() |
Citat:
Många timmar har försvunnit pga Bloons TD..
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Själv diggar jag det nya pokerspelet, World Series of Poker. Speciellt eftersom man kan lira över bt. Dock har jag aldrig testat att köra med bt eftersom mina polare är för dumma för att jailbreaka och för snåla för att köpa spelet
![]() |
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
De jag själv provat är :
Need For Speed : Most wanted - ganska snyggt och roligt bil spel , tycker ni ska pröva det. Terminator: Salvation - Underhållande och hyfsat snyggt som kan liknas med Gears of War Ett spel jag ska köpa är Settlers och Dungeon Hunter, Dungeon Hunter verkar och har fått riktigt bra betyg på itunes och vem gillar inte Diablo som spelet verkar ha kopierat en hel del från? Någon som prövat dessa spel? Tack på förhand! |
|
|
|
|
|
#19 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Nov 2008
![]() |
Citat:
![]()
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Vädersiten Klart.se finns nu som app! | petterwallin | Allt om iPhone | 10 | 2010-03-20 18:56 |
| IMDB finns nu i AppStore | iPhoneinfo.se | Nyheter | 0 | 2010-02-24 23:00 |
| nu finns iphone i Halebops lager! | svensson431 | Köpa iPhone | 6 | 2009-11-23 18:46 |
| TV Out finns nu på Cydia | svedala | Off-Topic | 0 | 2009-01-19 10:03 |
| Firmware 2.0.1 finns nu tillgänglig | CyberTron | Allt om iPhone | 35 | 2008-08-06 15:08 |