![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#22 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#24 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Testa att köra en respring på telefonen. Annars kan du testa att SMS:a dig själv. Skicka ett sms och stäng sedan Meddelandeapplikationen snabbt. Om appen är igång korrekt (och du inte har dig själv som kontakt) ska det visas tre stycken knappar. Den tredje knappen heter först searching och byts till Save när nummret är hittat,
Senast redigerad av Kirneh den 2010-02-05 klockan 19:51. |
|
|
|
|
|
#25 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
POSIX: Operation timed out, får jag då jag försöker ladda hem.
Edit: Telefonen hamnar i "SafeMode" varje gång jag får ett SMS.
iPhone 3G 16GB VIT Jailbreak`d FW: 3.1.2 BB: 04.26.08 Ultrasn0w: 0.92 Abb. 3Bomben Friends + Frisurf @ 0,384 mbit/s Senast redigerad av carpe den 2010-02-05 klockan 20:48. |
|
|
|
|
|
#30 (permalink) |
|
Moderator
|
Och nu har jag haft problem.
Safemode, safemode, safemode när jag tagit emot SMS. SMS från människor som är i min adresslista. Sen respringade mobilen själv och jag missade viktiga samtal. För att hjälpa dig en sista gång: jag har installerat följande cydiaprogram: stacks tonefxs (shufflar ringsignaler) beweld edges volume boost winterboard jag avinstallerade whoiscalling och väntar på nästa version. När det gäller versionsnummer: allting efter 1.0 är inte beta eller alpha. |
|
|
|
|
|
#32 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jun 2009
![]() |
Funkar riktigt bra fast det är en BETA! Fortsätt att förbättra applikationen och snälla lägg inte ner det, det är nog många som skulle vilja använda sig av den här. Är villig att betala en slant då FINAL version kommer =) Bra jobbat!!
Edit: Jag kör 3.1.3 och det funkar utan problem hittills.. Senast redigerad av BigRob den 2010-02-06 klockan 16:29. |
|
|
|
|
|
#34 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Ny Version 1.34 finns att ladda ner. (håller helt med dig mossarelli, borde heta 0.34)
Har löst ett problem där det blev safemode vid mottagande av SMS. Problemet uppstod i de fall då mottagarens namn var kortare än 10 tecken. Har rensat DS-Store filerna för att detta inte ska ge problem vid installation. |
|
|
|
|
|
#35 (permalink) | |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Citat:
Står fortfarande 1.33
|
|
|
|
#36 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jun 2009
![]() |
Vart ifrån kollar programmet upp telefonummren ifrån? För ringer jag ifrån tex mitt företag där jag jobbar så dyker det inte upp, står bara: Numret kunde inte hittas. Fast numret finns både på hitta.se och eniro.se =)
Annars funkar det rikigt fint! Tack! |
|
|
|
|
|
#38 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
|
Hur mycket datatrafik tar det att leta upp ett nummer?
För oss småsnåla som inte har freesurf. ![]() Måste programmet vara igång hela tiden?
Senast redigerad av r_o_n den 2010-02-07 klockan 15:31. |
|
|
|
|
|
#40 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
Admob (reklamen) = mindre än 5k enligt dem själva. Om man sedan väljer att spara kontakten görs en sökning efter ett vcard. Denna sökning laddar ner ca: 2500 bytes. (programmet måste gå via tre sidor för att komma till vcard:et, om eniro:s vcard skulle användas istället skulle denna sökning kunna ta mycket mindre datatrafik.) Observera att jag endast nämnt nedladdad datamängd. (datatrafiken kan eventuellt vara högre !?) Själva programmet WhoIsCalling behöver ej vara igång hela tiden. |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| App som inte försvinner helt | mackanigbg | Allt om iPhone | 6 | 2009-10-26 10:06 |
| Söker tillfällig "beta-testare" | Mekke | Upplåsning och jailbreak | 18 | 2009-06-15 16:17 |
| visar inte vem som ringer! | Chandler | Allt om iPhone | 1 | 2009-01-05 19:36 |
| Liknande app som Touchpadpro till 2.1 | DeToX | Allt om iPhone | 1 | 2008-10-29 10:05 |
| Problem med att se vem som ringer och smsar | Sjöberg | Allt om iPhone | 3 | 2008-03-22 00:19 |