![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#401 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2011
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#403 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
Sist jag läste i denna tråd så såg jag att appen änsålänge inte fungerar tillsammans med bitesms..har det hänt något på den biten? Eller är det något som kommer lösas? Värdesätter idag bitesms högre men skulle gärna vilja använda denna också =)
|
|
|
|
|
|
#405 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#406 (permalink) | |
|
Banned
Reg.datum: Jul 2010
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#407 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#408 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Sep 2010
![]() |
Jag har installerat WhoisCalling men verkar inte vilja fungera. När det ringer folk från nummer jag ej har sparat kommer det inte upp nån info, ser bara numret. Måste man ha BiteSms installerat oxå? Eller nåt jag missat?
Kör med 4.2.1 |
|
|
|
|
|
#411 (permalink) |
|
Moderator
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Jag har inte gjort något med mitt WIC.. Har inte köpt det än
... Dåligt av mig.. Ska göra det nu!
|
|
|
#412 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
Om du inte ens ser ett trialmeddelande på skärmen när ett okänt nummer ringer beror det troligtvis på att mobilesubstrate inte är korrekt startat på telefonen(Behövs av WhoIsCalling för att fungera). Testa att starta om telefonen och om inte det hjälper installera om applikationen. Om inget av ovanstående hjälper maila mig från applikationen så kan jag kontrollera om din telefon har försökt kontakta min server. |
|
|
|
|
|
|
#413 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
![]() Funkar kanon nu iaf, haha |
|
|
|
|
|
|
#414 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Hej jag har letat runt men kan inte hitta svar. Ibland händer det att företag ringer mig för att jag ska bli kund och sådant så jag brukar inte svara. Men nu när det ringde så sa whoiscalling att det va frälsningsarmén som ringde. Och det har inte hänt någon annan på google när jag sökte. Så jag undrar vilka är dom och vad vill dom mig?
|
|
|
|
|
|
#416 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Du kan dra med fingret från ena kanten till den andra. Då kan du ta bort en rad ur historiken. Det går idag inte att rensa alla på en gång.
Kommer förbättringar/försnyggningar i hur cachelistan hanteras i nästa version. |
|
|
|
|
|
#419 (permalink) |
|
Herren på teppan
Omtalad
Reg.datum: Apr 2010
![]() |
varför kan man inte ringa direkt ifrån ett nummer i Who is calling, lite drygt att man kan se nummret men måste memorera det för att kunna ringa upp det o slå in nummret manuellt, sen undrar jag oxå om det är nått fel på "save Contact" fått upp det nångång och tryckt på yes men finns inte i telefonboken iaf!
.................................................. ......................... IPhone 4G [16GB] Telia Komplett inkl 10GB surf Fw: 5.0.1 & Modefirmware: 04.11.08 Jailbreak: Redsn0w .................................................. ......................... |
|
|
|
|
|
#420 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
När du väljer "save contact" ska Apples standard dialog för att spara kontakter komma upp förifyllt med de data som WhoIsCalling har hittat, efter detta sköter Apples kod all hantering av kontakten. Där får du sedan välja om det är en befintlig eller ny kontakt och får sedan klicka spara. |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| App som inte försvinner helt | mackanigbg | Allt om iPhone | 6 | 2009-10-26 10:06 |
| Söker tillfällig "beta-testare" | Mekke | Upplåsning och jailbreak | 18 | 2009-06-15 16:17 |
| visar inte vem som ringer! | Chandler | Allt om iPhone | 1 | 2009-01-05 19:36 |
| Liknande app som Touchpadpro till 2.1 | DeToX | Allt om iPhone | 1 | 2008-10-29 10:05 |
| Problem med att se vem som ringer och smsar | Sjöberg | Allt om iPhone | 3 | 2008-03-22 00:19 |