![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#42 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Har nu haft programmet igång i ca 2 dygn ... Nu med den senaste versionen igång. Jag har inte märkt någon skillnad när jag får ett inkommande samtal. Det verkar som om den inte fungerar som den skall. Har provat att respring, starta om telefonen... Ingen skillnad.
|
|
|
|
|
|
#44 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#47 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Apr 2009
![]() |
Verkar funka bra, enda som stör är att programmets startlogga kommer upp när man låser upp mobilen, skulle räcka med fråge rutan istället och sedan om man stänger ner den så kommer man tillbaka till alla ikonerna bara beroende vad man väljer.
Men den funkar och snabb är den med, men SMS vill inte ritigt funka då jag även kör med biteSMS. |
|
|
|
|
|
#48 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
|
Så programmet hoppar igång av sig själv när någon ringer?
Eller hur funkar det?
|
|
|
|
#50 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
|
Maha, tack för programmet, riktigt nice!
Men ett smärre problem: Jag provade att skicka sms till mig själv då jag inte har mig själv i kontaktlistan, och mitt efternamn är Noré alltså med appostrof (stavning?) men det blev ju bara massa 33##¤&%%/ istället för det sista E:et.. Något som kan fixas kanske?
|
|
|
#51 (permalink) | |
|
Moderator
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#54 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
Appen WhoIsCalling innehåller kod för att spara kontakten i adressboken. Denna innehåller också kod för att söka fram en vcard för det aktuella nummret. Hooken startar appen för att spara kontakten i adressboken. |
|
|
|
|
|
|
#55 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Testade denna app nu då jag JailBreakat. Var den första appen jag använt genom Cydia och är redan supernöjd över Jailbreaken! Tacks så mycket Kirneh!
///Cappe
|
|
|
#56 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Efter uppgradering till 1.34 fungerar dessvärre inte programmet alls för mig.
Varken manuella sökningen eller om någon ringer .Har provat med att install om programmet. Jailbreak på iPhone 3G med 3.1.2 Senast redigerad av BruketFans den 2010-02-09 klockan 09:41. |
|
|
|
|
|
#59 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Version 1.35 är nu släppt. Vid eventuella problem finns det en genväg under info-ikonen där det går att skicka felanmälan till mig.
Programmet stänger nu av sig om man svarar nej på frågan om kontakten ska sparas. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| App som inte försvinner helt | mackanigbg | Allt om iPhone | 6 | 2009-10-26 11:06 |
| Söker tillfällig "beta-testare" | Mekke | Upplåsning och jailbreak | 18 | 2009-06-15 17:17 |
| visar inte vem som ringer! | Chandler | Allt om iPhone | 1 | 2009-01-05 20:36 |
| Liknande app som Touchpadpro till 2.1 | DeToX | Allt om iPhone | 1 | 2008-10-29 11:05 |
| Problem med att se vem som ringer och smsar | Sjöberg | Allt om iPhone | 3 | 2008-03-22 01:19 |