![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#81 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jul 2009
![]() |
Skulle vilja ha ett tillägsval.
När man får erbjudandet av att spara numret, så vill jag ha möjligheten att lägga till det till en existerande person, det kanske bara är ett nytt nummer, eller hem eller jobb. känns lite låst att bara kunna välja skapa ny person. jag gör iofs så att jag stänger av programmet, går in i samtalslistan och sparar, men det borde gå direkt. |
|
|
|
|
|
#82 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: May 2009
![]() |
Citat:
|
|
|
|
#86 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
Citat:
Applikationen känner även till sökning på sidorna tlf.no, eniro.fi,eniro.dk, anywho.com (dock kräver detta att telefonen är inställd på dessa länder). Att lägga till fler sidor att söka på är bara en konfiguration på min server. Senast redigerad av Kirneh den 2010-02-18 klockan 09:34. |
|
|
|
|
|
|
#87 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Tja, verkar vara ett effektivt program, är den släppt från betan?
|
|
|
|
#89 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
Ok, låter som ett intressant program måste jag säga .Bara hojta till om du vill att jag ska skriva något speciellt på iPB om programmet ![]()
|
|
|
|
|
#90 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: May 2008
![]() |
programmet hittar inte detta nummer 0770799799 från min isp, och fler som jag har testad.
men när jag går inn på hitta.se och eniro.se då hittar dom dessa nummer ???
|
|
|
#91 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Problemet med detta nummer är att mitt program ansåg vcard:en(adressuppgifterna) vara av för dålig kvalitet då både mobiltelenummer och hemtelefonnummer saknades. (Dock fanns arbetstelefonnummer). Jag kommer lägga till att den godkänner denna typ av kontakter till nästa version.
|
|
|
|
|
|
#94 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Testade BiteSMS och denna applikation fungerar inte med mitt program då BiteSMS troligtvis lyssnar på samma händelse i springboard som min hook. Upptäckte dock ett kompabiltetsproblem med BiteSMS som kan leda till att springboard kraschar som jag har löst till version 1.37.
Jag har även löst så att IQuickReply fungerar i kombination med programmet. |
|
|
|
|
|
#95 (permalink) | |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| App som inte försvinner helt | mackanigbg | Allt om iPhone | 6 | 2009-10-26 11:06 |
| Söker tillfällig "beta-testare" | Mekke | Upplåsning och jailbreak | 18 | 2009-06-15 17:17 |
| visar inte vem som ringer! | Chandler | Allt om iPhone | 1 | 2009-01-05 20:36 |
| Liknande app som Touchpadpro till 2.1 | DeToX | Allt om iPhone | 1 | 2008-10-29 11:05 |
| Problem med att se vem som ringer och smsar | Sjöberg | Allt om iPhone | 3 | 2008-03-22 01:19 |