![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#101 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
V1.38 Släppt. Innehåller förbättringen att programmet hämtar hem uppdaterat sökinformation från min server om inget nummer hittas. (Tidigare krävdes en respring för att ny information skulle hämtas)
|
|
|
|
|
|
#104 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Jag har iRealsms3.0 och jag kan inte ta emot samtal. Så fort jag får ett samtal går telen in i safe mode...
SÃ… jag var tvungen att avinstallera appen.......
|
|
|
#105 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Hej på er,
Hur går det med programmet, börjar det närma sig "helt klart"?
|
|
|
|
#106 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
|
Jag fick avinstallera applikationen efter senaste uppdateringen. Min gick i safe mode flera gånger...
|
|
|
|
#112 (permalink) |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
http://www.iphoneinfo.se/forum/allt-...html#post59522 eller via 'iFile'
|
|
|
|
|
|
#116 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2010
![]() |
Hej allihop!
Har använt appen i ett par veckor nu! Fungerar bra, förutom att massor av mina samtal har börjat kopplas vidare till röstbrevlådan, trots full täckning.. Safe mode utlöses titt som tätt också! Jag har länge försökt få bort appen, men hittar inte lösningen, den verkar va permanent för mig? Håller jag så alla apps skakar så finns det inget kryss liksom! Antar att de finns en simpel lösning eftersom jag sett flera som säger att dom avinstallerat appen.. Tack på förhand! |
|
|
|
|
|
#117 (permalink) | |
|
Moderator/Nerd Lord
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Citat:
|
|
|
|
#118 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Känner till att vissa har problem med "safe mode" medans det fungerar utmärkt för andra. Appen har nu totalt hittat namnet på 10500 personer :-).
De som har problem med krasher som sänder mig en syslog som leder till att jag löser problemet får en licens på appen. |
|
|
|
|
|
#119 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Citat:
![]() Kommer bli grymt när allt funkar
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| App som inte försvinner helt | mackanigbg | Allt om iPhone | 6 | 2009-10-26 11:06 |
| Söker tillfällig "beta-testare" | Mekke | Upplåsning och jailbreak | 18 | 2009-06-15 17:17 |
| visar inte vem som ringer! | Chandler | Allt om iPhone | 1 | 2009-01-05 20:36 |
| Liknande app som Touchpadpro till 2.1 | DeToX | Allt om iPhone | 1 | 2008-10-29 11:05 |
| Problem med att se vem som ringer och smsar | Sjöberg | Allt om iPhone | 3 | 2008-03-22 01:19 |