![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#121 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
våre nice om detta kom som nån standard, och sen att man kan spara informationen direkt till kontakter.
|
|
|
#126 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
Release Candidate 1.43 Släppt.
* laddar ner mindre data * Stabil * Söker även upp utländska nummer automatiskt (de länder som programmet stödjer) * Väntar max 30 sekunder på att göra en sökning om anslutning saknas. |
|
|
|
|
|
#127 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Måste bara säga att jag är grymt nöjd med denna app och funkar grymt bra. Har fler kompiar med iphones som kör den oxå.
En del av mina kompisar svarar inte ibland närde inte vet vem som ringer men nu har de inget att skylla på. De är oxå grymt nöjda!! / Fredrik
|
|
|
#129 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
|
"Sista"? Det får man väl hoppas att det inte blir den sista.
![]() Jag la in den igen och hittills har den funkat felfritt. Till Hr. trådskapare: Gratisversionen, hur hämtas reklamen och kan du ge en fast siffra på datamängd? Kommer den att hämta en reklambanner och sedan köra den x många programstarter eller kommer programmet att hämta nytt var gång man använder det?
|
|
|
|
#130 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
Om man köper en licens på programmet laddas ingen reklam ned. |
|
|
|
|
|
|
#131 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
|
Var köper jag licens ?
Kan man betalla med paypal ? programmet fungerar kanon. Hittade inte ett nummer från Spanien men det finns inte på hitta.se.. Som sakt ett jäkligt bra program!!
|
|
|
#134 (permalink) |
|
Banned
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
för du ska starta om iphonen sen ska du återställa den och sen ska du köpa licens 10gånger
APRIL APRIL DIN DUMMA SILL Nej du ska inte göra som jag sade. Senast redigerad av mossarelli den 2010-04-09 klockan 04:00. |
|
|
|
|
|
#136 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
1.46 Släppt. Denna version är planerad att släppas på Cydia inom kort.
* Snyggare menysystem i applikationen. * Möjlighet att söka på befintliga kontakters telefonnummer och få mera data * Stöd för ännu fler länder :-) |
|
|
|
|
|
#137 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
![]() Körde senaste uppdateringen nu precis, men får ej fram någon info om att jag är registrerad, köpte licens via sms för ett par dagar sen. Går jag in under nya fliken som heter "Registration" nu så får jag bara upp betalningsalternativ. Tack för en kanon app i varje fall! *Edit* Klickade på " i " symbolen i högra hörnet och där framgår att jag är registrerad. /Gagge
iPhone 3GS 16GB Svart Version: 4.0.1 Jailbreak: Jailbreakme Senast redigerad av Gagge den 2010-04-11 klockan 22:20. |
|
|
|
|
|
|
#138 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| App som inte försvinner helt | mackanigbg | Allt om iPhone | 6 | 2009-10-26 11:06 |
| Söker tillfällig "beta-testare" | Mekke | Upplåsning och jailbreak | 18 | 2009-06-15 17:17 |
| visar inte vem som ringer! | Chandler | Allt om iPhone | 1 | 2009-01-05 20:36 |
| Liknande app som Touchpadpro till 2.1 | DeToX | Allt om iPhone | 1 | 2008-10-29 11:05 |
| Problem med att se vem som ringer och smsar | Sjöberg | Allt om iPhone | 3 | 2008-03-22 01:19 |