![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2011
![]() |
Koppla Iphone till TV
Hej!
Köpte Digital AV Adapter på SIBA. HDMI kabeln från TV:n in i adaptern och adaptern in i Iphone. Försöker spela upp videinspelningar och visa bilder. Jag hör ljud men får ingen bild. Någon som vet vad felet kan vara? Mvh, Poperick |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Esmir
Mycket känd
|
Hej
Dels så kan det vara så att kabel ej är apple godkänd (då kan du om du har en jailbreakad telefon installera nån av tv out apparna som finns i cydia) Eller så kan det vara så att din tv har specifika krav på upplösning och uppdaterings frekfens som iphone inte skickar ut. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2011
![]() |
Funkar nu. har en app som heter photo sort och jag fick gå in i denna och ändra i output inställningen. Dock funkar inte video via denna app men kan se dem videor på tvn som ligger under "kamerarullen". Detta är if lite märkligt isig men jag får väl leva med det :-)
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2012
![]() |
HDMI Adapter IPAD IPHONE
Du kan läsa recension och spec här:
Välkommen till Plonkan, Sveriges nya prispressare på mobil och hemelektronik. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Går inte att koppla iphone till bilstereo via bluetooth | Moffe | Allt om iPhone | 4 | 2010-10-26 22:19 |
| Koppla in extren mic till iPhone?? | iPhonekid | Allt om iPhone | 1 | 2010-09-30 19:15 |
| Koppla Iphone till stereo trådlöst | salle | Allt om iPhone | 6 | 2009-12-25 22:20 |
| Koppla iPhone till TV | Red Eagle | Tillbehör & reservdelar | 25 | 2009-11-23 19:42 |
| Kan inte koppla upp Iphone via Bluetooth, ej heller synka kontakter | Löwenberg | Allt om iPhone | 5 | 2009-04-13 15:07 |