![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
[K] iPhone 4 köpes!
Hejsan,
Är ute efter en iPhone 4. 16 eller 32GB spelar ingen roll alls. Telen får gärna vara låst till Telia. Men är inte helt omöjlig om den är låst till annan operatör. Vad finns det att erbjuda från forumets medlemmar som vill bli av med en iPhone 4? Att försöka med fantasipriser hos mig är ingen idé. Tänk även på att det inte är lång tid kvar innan nästa generations iPhone släpps också, enligt ryktesvägen. Kan betala i förskott förutsatt att det är någon känd medlem här. Annars är det internetgirot eller payson-garanti som gäller om affären ej kan göras upp kontant i Falun eller Borlänge, Dalarna. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Dec 2009
![]() |
4000kr 3 låst iphone 4 med dock.
Köpt för typ 1-2 månader sen (kan kolla upp det lite noggrannare om du är intresserad). Och jag bor i Falun. Kvitto och alla tillbehör finns kvar (kartong likaså). Har haft ett Zagg på sig sen köp (dock en bubbla på framsidans skydd) |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
![]() |
Citat:
Är det 16GB eller 32GB? Är det svarta eller vita modellen? En annan fråga är om du kan skriva ett manuellt köpes-kvitto där vi båda undertecknar köpet? Mvh, Muffins |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
oj förlåt glömde jag skriva det.
Det är en 16gb svart (då den vita hade dom inte fått in i lager när den köptes). Ja jag kan nog tänka mig gå ner till det. Jag har skrivit ut 2st "kvitton" som vi skriver på. Men garantin är ju via apple om du tappar den eller nåt. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
![]() |
Citat:
Om du kan gå med på 3700 som sagt, så kan jag göra köpet när som helst. Förutsatt att det inte är några defekter på telefonen. Bara säga en tid och vart vi skall mötas någonstans. Måste in till stan vid en bankomat så jag kan ta ut pengar bara. Så det optimala vore om vi kunde mötas centralt i stan. Kanske samma gamla plats vi möttes på tidigare? Säg till om du vill göra affär idag, eller alternativt vänta tills imorgon. Slutar 12.00 imorgon uppe vid dalaregementet nämligen. Skicka gärna ditt mobil-nr i PM till mig. Mvh, Muffins
Lås upp iPhone Låst Till 3 | Telia | Halebop | AT&T | O2 | Tele2 | Comviq | Telenor iPhone Tillbehör - Skal & Skydd Är Min iPhone Spärrad / Stöldspärrad? WeShop På FaceBook Senast redigerad av muffins den 2011-08-02 klockan 19:35. |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
idag går bra för mig. Jag kollade nu dock, jag har inget rent kvitto. Utan fick ett abonnemangskvitto. Men det bör väll gälla som samma sak? Alltid trott det när jag sålt mobiler innan.
Ja samma ställe som innan blir bra. Dock nånstans där man kan lägga ner papper och skriva på. |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
Legend
![]() |
Abonnemangskvitto fungerar minst lika bra ska du se.
Ta med abonnemangskvitto och köpes-kvitto (två exemplar, ett till dig och ett till mig), så kan vi genomföra affären redan idag. Får man fråga vad den har för iOS-version installerad i dagsläget? |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Medlem
Legend
![]() |
Underbart, vi kör på tiden som vi kom överens via sms då
.Var inte gällande gevey, utan mer om chanserna fanns att nedgradera iOS-version för att få en untethered jailbreak .Syns om ungefär en timma då. Tack för snabb respons! Mvh, Muffins |
|
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lite OT.
Har du några Supreme's kvar? Gillar inte tradera.
|
|
|
#16 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Sep 2010
![]() |
Citat:
![]()
|
|
|
|
#18 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
![]() |
Citat:
Men du kan vara lugn, det gör absolut inget alls, eftersom jag hittade en gammal sådan i en av mina elektroniklådor .Hoppas du blir lycklig med din telefon som du beställt nu för pengarna du fick av mig . |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|