![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2011
![]() |
K: iPhone 3g/3gs (Projektarbete)
Hejsan
Jag går tredje året i gymnasiet och ska därför göra ett projektarbete, jag och två av mina kompisar tänkte bygga in en iPhone 3g alternativt iPhone 3gs i ett iPhone 4 mobil dvs en iphone 4 med 3g/3gs komponenter. Det jag undrar är ifall någon vänlig själ har en iPhone 3g/3gs till salu eller en som ni skulle kunna tänka er ge bort alternativt få tillbaka som en iphone 4. Eftersom att det är ett projektarbete har vi begränsad budget Vi är tacksamma för alla svar vi får. Med vänliga hälsningar JFT96YNWA Svara till: fredrik_131@hotmail.com mod: nästa gång gör en vettig och enligt reglerna rubrik. du köper väl inte ett projektarbete utan en iphone 3g/3gs. lycka till med det du tänkt ![]() Senast redigerad av Pongo den 2011-09-08 klockan 20:35. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Esmir
Mycket känd
|
Du är medveten om att det inte kommer att fungera
ett 3g-3gs logikkort får inte plats i en iphone 4 chassi. Dessutom skulle du få beställa ett specialbyggt touchscreen samt LCD annars får inte heller dessa plats. Det är lika bra att lägga ned det nu, för att ni kommer inte att lyckas utan budget. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hjälp med namn på projektarbete! | Turbotrojkan | Off-Topic | 1 | 2009-11-18 20:15 |