![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Oct 2010
![]() |
[S] Vit iPhone 4s /4000kr snabbt! Lr bytes
Sitter på en vit 4s 16gbit som är 3 veckor gammal. inga repor eller dyligt är intresserad av ett byte mot en annan telefon! har alla saker samt kvitto på luren. Den är låst till Telenor men kan nog låsas upp hos en telefon amatör för en billig peng..
Telefoner av intresse: Samsung Galaxy Nexus/Note eller HTC Sensation XL Vid snabb affär innan jul så kan jag betala 500kr för en deal gällande Note eller Nexus! Bor i Eskilstuna/västerås området så träffas gärna för ett snabb och smidigt byte! Bor du 10-15 mil ifrån mig kan vi träffas på dagen om du har möjlighet att möta upp mig någonstans. Kan så klart skicka också om det skulle vara så! Pris vid köp är 4000kr prutat och klart! PM vid intresse eller skriv en rad här! |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| iPhone från USA, i stort behov av hjälp snabbt! | Emman | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2011-12-09 18:12 |
| Adressbok iphone--> outlook (snabbt svar önskas) | r_o_n | Allt om iPhone | 1 | 2009-12-01 16:17 |
| Hjälp Mig Snabbt! Snälla!! | heyboy | Upplåsning och jailbreak | 7 | 2009-09-13 14:03 |
| Bytes: LG Viewty och iTouch (8 gb, 1G) bytes mot Iphone 2g lr 3g 8gb. | Totempole | Köp & Sälj | 2 | 2009-03-11 15:50 |
| Hur snabbt surfar jag? | frigo | Allt om iPhone | 8 | 2008-04-23 14:29 |