![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#301 (permalink) | |
|
Supermoderator
Mycket känd
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Citat:
Men om du skulle vilja uppdatera så måste du göra en egen firmware fil i pwnagetool från dev-team. Programmet finns bara till mac, och då jailbreakas den. Kanske lika bra att köra på mjukvaru-upplåsning då?
|
|
|
|
#304 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Citat:
Hejsan jag fick mitt rebelsimcard idag men har bara fått igång det med comviq en kort stund!! Sen står de bara ingen service! Vad kan vara felet? De stog att de skulle klara 2.2.1 med 02.30.03. Men jagfår de då inte ofunka! :S Hjäp snälla Senast redigerad av tobbe den 2009-04-14 klockan 12:43. |
|
|
|
|
|
#310 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
|
Citat:
kom igen nu vilka andra val har jag??? TELIA?? Nokia N-gage?? ja ja erkänner att det krånglar FÖÖÖR mycket, igår blev ja helt galen på det där med Ingen Service!!!!! men ja kan inte göra nått än o vänta på dev-team o ja tror de e på väg GeoHot found a bug that allows the downgrade from every firmware version | iSpazio - The iPhone Blog |
|
|
|
|
|
#311 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
Vad jag förstår gäller länken firmwaren,inte basebandet.
Dina alternativ är: 1.fakesim som kanske strular ibland,kan också funka ok. 2.telia,inget strul men du får byta operatör. Vilket du väljer beror som sagt bara på dig själv. |
|
|
|
|
#312 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Citat:
![]() http://rebelsimcard.com/virtu/images...sage-guide.pdf |
|
|
|
|
|
#313 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
#314 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Apr 2009
![]() |
Min Iphone 3g behöver hjälp.
Tjena, skulle behöva ett sånt kort som du har, hur kan man nå dig? Jag bor i Stockholm Solberega/Älvsjö,
Hör gärna av dig till mig på 0735911051 eller kupluvnete@hotmail.com Mvh Alex |
|
|
|
|
#315 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Hej!
Jag har lagt ner försäljningen sedan December 2008. Kontakta Binero - bäst på domännamn, vänligast på webbhotell.. De har tagit över försäljningen efter mig. /J
|
|
#316 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: May 2009
![]() |
Hej!
Jag funderar på att köpa en Telia låst iphone idagarna och undrar nu om jag kommer att kunna köra Rebelsim på denna med ett Telenor kort? Har kollat igenom tråden men blir inte klok på detta! Sen så är tråden ju inte så uppdaterad heller. Tacksam för svar! |
|
|
|
|
#317 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Är intresserad av att köpa 2-4 stycken rebelsim beroende på pris. Självklart är garanti bra. Jag bor i Lund i Skåne. Hör av er till: martin.runnstrom@gmail.com eller pma!
|
|
|
|
|
#319 (permalink) |
|
Supermoderator
Mycket känd
![]() |
Beslutar att stänga ner denna tråd, och det är pga av trådskaparen inte längre säljer Rebelsim.
Unlockandload.se Har tagit över efter honom. Ev garantiärenden får väl tas i pm med Lindhardsen, men endast kort köpt av honom isåfall. *Tråd låst*
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Utan täckning igen, med RebelSim! | sandrasvensson | Upplåsning och jailbreak | 11 | 2009-06-21 19:12 |
| rebelsim med tre, allt funkar utom... | Kaptenx.se | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2009-05-09 04:29 |
| Iphone med RebelSim och Telenor | andy | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2009-03-20 18:47 |
| Problem med rebelsim i 2.2 | zelican | Upplåsning och jailbreak | 6 | 2008-12-19 19:58 |
| Hur få tag i en Iphone med garanti utan Telias inblandning? | Rquired | Allt om iPhone | 2 | 2008-08-10 22:26 |