![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
Olåsta iPhone`s från Italien - Aktiverade och klara!
Tjenare!
Ni som varit aktiva här under ett tag har nog sett att jag hade vita 16gb 3G iPhone`s till salu förut. De jag hade kvar blev snabbt sålda här på forumet. Nu har jag varit inaktiv på sidan ett tag och har åkt iväg denna gången tillsammans med min bror till Italien och vi har köpt på oss lite mer iPhone`s 16gb 3G vit modell. Så nu finnes dessa telefoner för salu igen. Kommer uppdatera lagerstatus på telefonerna här, så ni ser hur många det finns kvar. Uppdateringar kommer att ske i den här första posten även när telefoner blir sålda. Antal iPhone`s 16gb 3G vit modell - Olåsta (behövs inget litet simcard chip) och aktiverade: 13 Pris: 5500 :- Skickar enbart inom Sverige med Posten AB och rekomenderad tid är ca 1-2 dagars leveranstid. Dvs, vi har telefonerna fysiskt i Sverige redan nu. Om någon är sugen på att fortsätta köpa telefoner av mig så ta kontakt med mig via PM. Så för vi samtalet vidare där. Om det mot förmodan skulle vara något otydligt i texten här, hör gärna av er med era frågor isf, svarar på dom mer än gärna! OBS! Denna tråd skall användas till frågor, om det är något diffust i texten som eventuellt köpare vill veta om telefonerna. Senast redigerad av lidback den 2008-11-30 klockan 22:24. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Nov 2008
![]() |
Citat:
![]() Berättar hur det hela går så snart jag kan bekräfta hur allt funkat och att telefonen är som den utlovats. Förhoppningsvis har jag telefonen till helgen ![]() Senast redigerad av headwigw den 2008-12-02 klockan 19:41. |
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
Hur gick det fick du någon telefon eller kolli id sen eller? |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Känns skumt, Eur ligger på över tio spänn nu och med det datumens valuta bör dessa telefoner kosta minst 6000SEK, så sälja dom för 500 minus låter inte relevant. Men hoppas att det går bra.. Informera gärna oss.
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Inget nytt från lidback? Har någon på forumet tidigare köpt en telefon från lidback?
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| iPhone 3GS i Italien den 19e (olåsta) | godich | Köpa iPhone | 24 | 2009-08-01 14:39 |
| Olåsta Iphone från SE Trade | MrMyster | Köp & Sälj | 49 | 2009-03-22 15:31 |
| Iphone från Telia olåst eller iPhone från Italien? | Eiffel | Köpa iPhone | 4 | 2009-01-07 23:10 |
| Köpa iPhone 3G från Italien | sacco | Köpa iPhone | 7 | 2009-01-05 18:38 |
| iPhone 3g 16gb Vit OLÅSTA från Italien | lidback | Köp & Sälj | 9 | 2008-10-23 18:18 |