![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2011
![]() |
iPhone 4 från USA, kompis där
Tja! Jag har en kompis som just nu bor i USA och jag tänkte bara höra om jag kan "utnyttja" det på något sätt för att få en billig och olåst iPhone 4?
Från Apple store i USA kostar en iPhone 4 16 gb 199$, men den är då låst till AT&T. Finns det något sätt att låsa upp telefonen direkt i USA och sen får den skickad? Förslag på något annat sätt? ![]() |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Den kostar $199 med ett abonnemang, d.vs. att den inte kostar $199 kontant och dessutom är dom låsta till AT&T. Rekommenderar dig att köpa en iPhone 4 i Sverige med ett valfritt abonnemang med frisurf istället
![]()
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Skulle fortfarande rekommendera att köpa en i Sverige hos valfri operatör som säljer iPhone med frisurf. Inte värt att köpa en utomlands.
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2011
![]() |
Vad menas med detta , läste det på uks apple store
# If I buy iPhone from this Apple Online Store, can I ship it to another country? No. Orders placed through this Apple Online Store can be shipped only within the country of purchase. You can also shop for friends and family in countries where iPhone is sold. Just visit the local store of the country where you want your products delivered. Kan jag alltså köpa den i uk store betala deras pris och få den i en svensk butik? ![]() |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| iphone 4 från USA | Linda88 | Köp & Sälj | 3 | 2010-07-10 09:03 |
| flyttar till USA för ett år. köpa iPhone där? | tindet | Köpa iPhone | 3 | 2010-05-25 12:22 |
| Iphone från USA! | Pempan | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2008-12-08 13:12 |
| Köpa iPhone från USA ? | bandoe | Köp & Sälj | 1 | 2008-09-29 14:13 |
| Hur gör jag för att beställa en iPhone 3G från ett land där de säljs upplåsta? | JohnFa | Köpa iPhone | 5 | 2008-08-31 16:34 |