![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2011
![]() |
3gs eller 4
Har lite besluts ångest ska köpa min första iphone och valet står mellan 3gs eller 4 och 32gb versionerna jag vet vad som skiljer dom åt tekniskt sätt. Men frågan blir om 4 an motiverar den stora pris skillnaden? Vad säger ni som vet, alla tips välkomnas.
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
Citat:
Har precis köpt 4:an inte användt den än men jag tycker 4:an har 3gs:en och 4:an har mycket bättre skärm snabbare och mycket snyggare snygg som fan och bättre kamera LED blixt och ficklampa inget o fundera över köp 4:anSå jävla sant snygg som faenn Senast redigerad av SpArRoW den 2011-03-22 klockan 17:38. |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2011
![]() |
Beror på vad du har för telefon nu.
Är du inte i ett stort behov av en ny telefon så tycker jag du kan vänta till iPhone 5 kommer ut.
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
En iPhone 4, helt klart. Bättre på allt, men särskilt när det gäller skärm, kamera och kapacitet, enligt mig.
Tror inte prisskillnaden är så stor nuförtiden så jag skulle klart valt en 4:a. Du kan givetvis vänta till 5:an, men räkna inte med att få den före Augusti, om den kommer (ilket dock känns relativt säkert), så kan du vänta en fem månader så.
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Mar 2011
![]() |
Köpte (bytte till mig) en 3GS nyligen.
Anledningen var att jag vägrar lägga pengarna 4:an kostar nu, och sedan få köpa en 5:a kontant till sensommaren. Nä, då tycker jag faktiskt 3GS duger sålänge |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Moderator
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Citat:
Angående iPhone 5.. Otroligt ful om den blir som ryktet säger.... Tycker det är snyggt med den kant som den har. Vad är så WOW med 4tums?
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jun 2010
![]() |
Citat:
altså den bli fetare, 4 : ans form är skit bra lite smallare kanter
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
16gig räcker för dom allra flesta, om man inte filmar utan att vilja tömma, eller vill ha en massa musik och film på luren så räcker utrymmet gott och väl.
Citat:
Jag har bara sett en design som ryktats om, Den iphone4 liknande med större skärm. vilket inte gör den till fetare eller tegelsten, den yttre formen skulle bli lika till storlek men att det blir mindre oanvänd yta runt om själva skärmen.
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| 4G eller 3GS? | Max500 | Köpa iPhone | 17 | 2010-10-07 18:45 |
| K: iphone 3gs 8 eller 16gb | chefcalle | Köp & Sälj | 1 | 2010-03-09 19:21 |
| Köpes: iPhone 3GS 16 eller 32 gb. Telia eller olåst | Linus | Köp & Sälj | 1 | 2010-02-19 17:52 |
| Iphone 3g eller 3gs? | Badboll | Allt om iPhone | 5 | 2009-09-11 18:27 |
| Iphone 3g eller 3gs? | Ojike | Allt om iPhone | 21 | 2009-06-17 20:41 |