![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2011
![]() |
Hej!
Jag står i valet och kvalet att skaffa mig en iPhone 4. Dock så har jag lite frågor till er som redan har en sådan. 1. Jag kommer mest använda den som en "kul grej" när datorn hemma är upptagen (d.v.s inte så mycket utanför hemmet). Därför undrar jag hur betalningen för div. appar och låtar på iTunes betalas. Går dom via räkningen från operatören eller måste man använda kreditkort? 2. När man ringer från iPhone 4, har man endast att välja mellan "speakerphone" och videocalls, eller kan man ringa som på en vanlig lur (med phonen mot örat)? 3. Denna fråga riktas till er som har erfarenhet av "Telenor Surfa Plus" abonnemanget: Är surfen verkligen helt fri? D.v.s inga extra avgifter etc. Sen undrar jag också hur mottagningen för internet är i göteborg (bor i en förort till gbg, Hisingen)? 4. Är ett s.k Jailbreak nödvändigt? Slutar garantierna att gälla om man utför ett sådant? Tror att det var allt. Tack på förhand!! Mvh BoldDragon |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2011
![]() |
1. Jag betalar med Visa som jag kopplat till mitt Apple-konto. Man kan köpa presentkort för appstore med men det har jag ingen erfarenhet av.
2. Du kan använda den som vanlig fåne också, jag använder väldigt sällan högtalaren och Facetime har jag aldrig provat. 3. Pass 4. Pass En kanontelefon och jag är fortfarande sketnöjd efter lite drygt 7 månader med min iP4 ![]()
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Ok, så det är alltså kreditkort som gäller. Ska luska lite i det där med presentkort. Bra det där med "vanlig användning" vid samtal också.
Tack Dannehakan! Fler svar tas självklart emot, speciellt som två frågor står obesvarade ![]() |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Citat:
Apple iTunes giftcards kan du köpa på Pressbyrån och fylla på dinn iTunes konto |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
Vid nedladdning av en fil större än 20 mb på 3G säger telefonen till dig att ansluta till ett trådlöst nätverk eller koppla in telefonen i datorn och tanka ner den med datorn och sen överföra filen till telefonen. Fråga på bara om du kommer på fler frågor ![]()
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
![]()
|
|
|
|
#12 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
Min förra fråga återstår. Är menyerna och texten i iPhone4 på svenska eller är den på engelska i hela världen? (med andra ord, står det t.ex "Settings" eller "Inställningar" på "HEM-sidan"? |
|
|
|
|
|
|
#13 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Citat:
Den är på svenska
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Nej, nej är helt ärlig. Bara det att inte alla manicker på marknaden finns på svenska =)
Tack ska du ha! Då vet jag d ![]() Förresten, är det någon större skillnad på att köpa en i4 i butik vs på nätet från operatörens hemsida (eler katshing.se)? Senast redigerad av BoldDragon den 2011-03-29 klockan 20:07. |
|
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Vilket program? alla program tillåter inte "zoomning"
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| iPhone 4 - Frågor? | diflover | Allt om iPhone | 5 | 2010-08-25 08:14 |
| Iphone frågor | jonas_ahlin | Allt om iPhone | 14 | 2009-05-12 23:14 |
| Köpa iphone frågor | per-rock | Allt om iPhone | 3 | 2009-04-13 18:59 |
| iPhone 3G frågor? | filjoh | Allt om iPhone | 6 | 2008-08-07 15:08 |