![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2011
![]() |
iTunes
Hej!
Har funderat på det här med att man måste "köpa" låtar i iTunes. Finns det inte något sätt att ladda ner låter (utanför iTunes) och sen lägga in i just iTunes? Och helst så att man kan ta bort WMP´s Mp3 ikon från skrivbordet också. Hoppas jag formulerat mig ordentligt i frågan ![]() |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
Men, grejen är den att jag vill inte att låten ska ligga och skräpa i någon annan mapp än just iTunes. Vill ha det som när jag lägger in låtar från mina fysiska skivor till iTunes. Fast detta kanske inte går utan att köpa låten via iTunes store. |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Esmir
Mycket känd
|
Citat:
C:\Users\User_Name\Music\iTunes\iTunes Media\Music Så det blir inte dubbla eller så sedan kan du bara lägga till musiken i mappen och uppdatera den. |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
![]() Tack för hjälpen ![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Alla inköp i iTunes store, syns de i iTunes? | r_o_n | Allt om iPhone | 6 | 2010-08-03 13:06 |
| Säljer Itunes Gift cards för at thandla på amerikansk Itunes | mickys | Köp & Sälj | 8 | 2010-04-24 10:48 |
| Programvara(för Vista) som "lurar" Itunes att tro att mp3filen är köpt på itunes ? | I(have a)Phone | Allt om iPhone | 5 | 2009-04-29 22:54 |