![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jul 2010
![]() |
NY iPhone 4 vit sönder!
TUR man har som vanligt! Min nya iphone 4 vit fick jag hem igår efter mycket velande, jag aktiverar den och allt funkar perfekt men imorse så var telefonen stendöd! Så gryyymt kul verkligen och tjejen som aktiverade sitt microsim och tog min gamla svarta och här sitter jag med en ny trasig telefon! Sån skit som går sönder i standby hur vanligt är detta då! ?=) Så nu skall man vänta på telefon igen den är köpt på applestore jag blir så trött
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
vet tyvärr inte vad du kan göra
men lider med dig fick min 4 och då så kunde jag inte aktivera den först anslöt jag den till datorn tog 2 timmar och uppdatera den sen skulle jag sätta i sim-kortet och då så kunde jag inte aktivera den haha bröt typ ihop ville ju styla i skolan dan efter men sen snackade jag med en i telenor chatten och bara gav han sim kort nummret eller vad de va så fixade han det åh jag blev gald ![]() |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Ny iphone svart elelr vit ? | prot3c | Köpa iPhone | 3 | 2010-05-13 20:59 |
| iPhone 3g glas displayen sönder | Jonis1994 | Allt om iPhone | 4 | 2010-05-05 14:09 |
| Iphone sönder? | BenjaminE | Allt om iPhone | 17 | 2010-03-24 01:07 |
| SÄLJES: Ny vit 3Gs 32GB (3 låst) | mir | Köp & Sälj | 3 | 2010-02-21 19:08 |
| Iphone 3GS, batteriet sönder eller normalt? | Macys | Allt om iPhone | 3 | 2009-09-11 21:25 |