![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
Iphone 3g 16 Gb 400 Euro!!!
Tjena! Har mailat på den här annonsen och de säger att de säljer iphone 3g 16 gb för 400 euro som är köpta direkt från apple i Finland!
Apple Iphone 3g 16GB någon som köpt ifrån dem? Verkar lite mysko och de snackar bara engelska. Deras hemsida: Home - telecommunications jimdo page! Senast redigerad av Iphone? den 2008-11-01 klockan 00:39. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Och jag tror att det fortfarande kommer att finnas lata arslen som skapar nya trådar istället för att kolla igenom forumen först ^^
Hehe nej men seriöst så tror jag att den här sidan är i ett stort behov av en väl genomarbetad FAQ. Det skulle ju spara mängder med tid, plats och onödiga inlägg.. För att vara lite OnTopic så har jag köpt min iPhone från IO, jag valde "Declare my item as full Value" för att slippa bli av med en herrans massa pengar om FedEx skulle slarva vid leveransen. (Det spelar ingen som helst roll om man väljer "Declare my item as Gift", du åker ändå med 97% säkerhet på tull i vilket fall) Mitt slutpris låg på ca 6500 kr. ![]()
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
![]() |
Citat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Telia
Köper du en på Telia och binder dig för Telia mina vänner i 18 månader så blir slutsumman någonstans runt 5700 kr har jag för mig.Det är bara att lägga Telia sim åt sidan och köpa ett Rebelsim om du har annan operatör.
|
|
|
#5 (permalink) | ||
|
Supermoderator
Mycket känd
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Citat:
Tror Simba svarade på den frågan...... Citat:
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
![]() |
Jag skulle köpa en Iphone från Telia och få med alla fördelar.
+ Försäkring (väger absolut tyngst) + Svensk support + Säkerhet att man inte blir lurad + Surfzoner + 3,6 mbit (Tre har iof också det) Finns vissa nackdelar också: - Kan bli dyrare, dock marginellt - Viss okunnighet hos personalen vad jag hört |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Tänker köpa en 3G S men undrar om upplåsning | Madswede | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2010-02-24 17:52 |
| Vill du köpa en iPhone 3GS nu (och bor i sthlm) | Robert Smith | Köpa iPhone | 3 | 2009-08-04 21:33 |
| Hej hej alla iphone ägare!! Nu kan du köpa iPhone 3g 16gb som inte är operatörslåst!! | diamondstar | Allt om iPhone | 7 | 2009-03-12 10:50 |
| Nu kan du unlocka iphone 3G utan cidya eller installer direkt genom datorn | De Rossi | Upplåsning och jailbreak | 22 | 2009-01-15 08:40 |
| Ska köpa en iPhone 3G, hur kollar jag om den är ok? | phoenix91 | Köpa iPhone | 5 | 2008-12-03 18:37 |