![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Nov 2008
![]() |
Tjena! ny här
har kollat runt efter iphones sen dom komm ut i USA men aldrig haft pengarna har kollat runt på den här sajten ett bra tag också.Nu är det ju så att julen närmar sig och så fyller jag år den 2 januari, så jag hoppas på att kunna få tillräckligt med pengar till en iphone 3g efter det. Så min fråga är: vad tror ni kommer hända med priset under den tiden? Då menar jag inte att köpa hoss telia, utan snarare från någon här ellr på blocker lr liknande. Och när jag köper vill jag helst att den ska vara upplåst och jailbreakad. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Om finanskrisen fortsätter kan priserna sänkas en aning
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
Citat:
* Hos * Eller * Blocket * Eller Så, nu när vi har det avklarat kan jag svara på din fråga. Priser på blocket lär inte ändras såpass mycket då det fortfarande kommer finnas efterfrågan vilket leder till ett lika högt pris som innan. Dock så finns det en chans att Telia släpper iPhone efter julen då dom har sin största inkomstperiod avklarad. I sådana fall skulle priserna sjunka, men det är som sagt endast en teori att Telia skulle "släppa" iPhone (vet att dom inte har ensamrätt, men något lurt är det ändå). Så vad jag tror är att priserna kommer vara relativt oförändrade. Vad menar du förresten med upplåst? |
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Jag tror inte det kommer ändras nämnvärt alls på så kort period. Och priser å blocket osv kan ändras en aning mn då kommer nog telefonerna att haanvänts längre vilket i princip betyder samma pris för en telefon som lever ett visst tag.
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Moderator/Nerd Lord
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Jag tror inte priserna kommer att ändras märkvärt så länge det inte finns en mjukvara upplåsning tillgängligt. Just nu de som viljat köpa en iphone billigare har fått göra det genom utländska internet sidor som IO och har använt ett fake-sim men nu blir det ännu jobbigare eftersom den nya FW 2.2 blockerar dessa fake-sim.
Om det kommer ett mjukvara upplåsning så kommer priserna att sjunka för att det blir mycket enklare och smidigare att köpa internationellt.
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Nov 2008
![]() |
Grattis på dej idag då
![]() och näää, inte från telia, beganad. Men jag har nu bestämmt mig för att köpa en från telia och fixa all själv, kollade youtube och det såg ju lätt ut ![]()
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
![]() |
Citat:
kanske kommer det en Iphone 32 gb? ![]() |
|
|
|
|
|
|
#16 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
|
Citat:
![]() Nej men jag tror att endera så presenterar de en ny med bättre hårdvara i allmänhet, eller så presenterar de ingen alls. Den senare är i min mening mer trolig. ![]() Hoppas för Apples skull att de inte gjort en "Nano".. Skulle ju bli ett Epic Fail ![]()
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Fifaen vad pissigt, blåst på blocket tror jag. | Iphonen | Allt om iPhone | 141 | 2009-06-24 19:24 |
| Tror ni att detta är en blåsning? | bero0158 | Köpa iPhone | 21 | 2009-04-29 20:58 |
| Vad tycker ni om sweetTooht framsteg? | mandinga | Allt om iPhone | 36 | 2009-04-17 17:47 |
| Vad tror ni om Palm Pre? | NewmaN | Off-Topic | 5 | 2009-03-17 16:34 |
| Ni utan Telia, vad har ni? | mekadin | Operatörer & abonnemang | 14 | 2008-09-25 12:14 |