![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Köpa iPhone 3GS hos Halebop
Det ryktas om att Halebop säljer iPhone 3GS som kontanttelefon men hittar inget om detta på deras hemsida.
Jag är grymt sugen på att köpa en iPhone 3GS men jag har fortfarande abbonemangstid kvar hos Telia till maj 2010 och kan tidigast förnya det i mars. Någon som vet var man kan köpa en olåst iPhone 3GS någonstans i utlandet? Vill ha en nuuuu! ![]()
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Går visst att köpa med kontantkort hos halebop.se. Och att köpa via utlandet förlorar du bara på.
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Var hittar jag information på Halebop.se där det står att man kan köpa en iPhone 3Gs som kontanttelefon? Hittar bara iPhones som är knutna till olika abbonemang, kan du skicka en länk?
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Det var jag som såg fel innan, sorry.
Nästa fråga, iPhones som säljs på halebop.se är de modifierade på något sätt, t.ex. modifierade ikoner. Anledningen tilll jag frågar är att jag hade t.ex. Vodafone en gång i tiden och köpte en Sonyericsson med permanenta vodafone ikoner (skitfula röda ikoner) Om deras iPhones endast är låsta och inte modifierade på annat sätt så funderar jag starkt på att beställa en nu. Någon som vet hur lagerstatusen ligger hos halebop?
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Satan vad sur jag är nu. Såg att halebop hade vit32a hemma igårkväll. klockan var mycket och jag var trött så jag beställde aldrig igårkväll.
Nu när jag kom hem från jobbet och skulle beställa så står det inte 2-5 dagar längre... FAN! |
|
|
|
|
|
#11 (permalink) | ||
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: May 2008
![]() |
Citat:
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Nov 2008
![]() |
Tänkte låna tråden lite grann
Har bestämt mig för att uppgradera Så la en beställning idag på en Vit 16gb 3GS hos Halebop. Tänkte höra med någon annan som köpt sin mobil på halebop.se om hur lång tid det tog för er att få eran telefon? Står ju som sagt att det är upp till 4 veckors leveranstid. ![]()
|
|
|
#13 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Feb 2009
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Alla tycker olika? Själv tycker jag att den vita är finare, och mer åtråvärd då det är fler som har den svarta modellen. Och därmed högre andrahandsvärde(?). Tjejer är beredda på att pynta mer för en vit vettu
![]()
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
Känner att det måste märkas lite på utsidan att jag har en ny lur (Samt grymt snyggt med vitt )
|
|
|
|
#16 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Feb 2009
![]() |
Citat:
" efter. Lät för seriös kanske? ![]() Tycker inget illa om vitingen direkt. Var på väg att köpa den först, men så känns det som att alla som köper 3Gs tar den vita. Dessutom så tyckte jag inte om att baksidan är vit och alla annat svart. Det ska vara symmetrisktblabla. ;p |
|
|
|
|
|
|
#18 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Lyllo! :d Vilket datum beställde du din lur?
|
|
|
#20 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Det var inte dåligt
Låter som om du haft grymt flyt! Vilken färg och modell beställde du? Och du beställde från Halebop va? Nu blev jag avis! ![]()
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Köpa Iphone kontant hos 3 men köra tele2 | JonteJeppe | Operatörer & abonnemang | 3 | 2010-01-05 22:21 |
| S: iPhone 3GS 32GB Sv. m. kvitto köpt 17/9 hos Telenor (alt. bytes mot en hos Telia) | ecxoes | Köp & Sälj | 2 | 2009-10-09 12:27 |
| Köpa iPhone 3GS hos Tre | ZiLi | Operatörer & abonnemang | 1 | 2009-09-27 18:30 |
| köpa 3GS hos telia utan abonemang? | Broden | Allt om iPhone | 17 | 2009-07-31 21:45 |
| iPhone hos Halebop | spjonky | Operatörer & abonnemang | 17 | 2009-04-03 17:20 |