![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Köpt iphone från tre!
Hejsan! min far kom hem igår med iPhone 3GS 16GB till mig, han köpte den från tre och då undrar jag lite spontant om tre funkar bra? eller om det bara är skit som jag har hört att det är.
men jag vet inte om det är så, så jag tänkte om ni visste bättre?
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
Hur är täckningen där du vistas? Menar du bra med samtal? Menar du bra med datatrafik? Menar du bra med deras kundsupport? Menar du bra med deras priser? du lär vara lite specifik om vad du menar. Jag ser inge fel på 3 som operatör. Bara en sak som är negativ, och det är att de kör enbart på 3G täckning. Så råkar du vistas där det inte finns 3G täckning så övergår det inte till gsm-nätet, utan du förblir utan täckning. |
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
och sen priser vet jag redan att det är hyffsat billigt.
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Citat:
haha |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator/Nerd Lord
![]() |
De flesta som jag känner med 3 abbonemang är väldigt nöjda med den, de säger att den har bättre mottagning än Tele2. Men som sagt beror det väl på från område till område, i överlag ska det inte vara några problem med 3.
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Legend
![]() |
Här kan du se hur deras täckning ser ut iaf: Sök täckning
Såg nu även på tre`s hemsida att ibland så kan de köras på 2G, med roamingavtal från telenor. Nu vet jag inte vad/om det kostar för slutkund. |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Citat:
Maken till sämre täckning har jag inte sett sedan jag av misstag lyckades låsa min första 3G till AT&T! |
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
|
Jag har haft Tre i 4 år nu. Har än så länge inte haft någon anledning att byta operatör. Skulle tro att tre och telia ligger ganska lika i täckning.
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Supermoderator
Mycket känd
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Jag tycker Tre är bra.
Bor i mellersta Sverige och relativt nära storstan, har inte haft några problem. Bra fart i 3G internet har jag också.
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Har tre, Tre är bra dock inte för mig, av andra anledningar,
Täckningen är inte på samma nivå som telias, Fungerar så länge du inte bor längst uppe i kiruna, Ser inga problem förutom att de är bra på att dölja priser på funktioner, så akta er |
|
|
|
|
|
#13 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
Till slut efter många telefonsamtal till 3 och några veckors förhandlingar fick hon sitt abb hos 3 hävt.... Nu är det telenor som gäller ![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Köp av iPhone 3GS 16GB från Tre | flummo | Köpa iPhone | 6 | 2009-08-06 21:21 |
| Köpt ny Iphone från telia, hur låsa upp? | Tompa2 | Upplåsning och jailbreak | 25 | 2009-06-23 23:46 |
| någon köpt från myewell? | DrDistorzion | Köpa iPhone | 3 | 2009-03-22 15:35 |
| Jailbreak till Iphone 3G köpt från Telia | Faber | Upplåsning och jailbreak | 36 | 2008-11-24 20:40 |
| Någon som köpt en iPhone från eBay? | JohnFa | Köpa iPhone | 0 | 2008-08-27 23:34 |