![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Beställde en iphone 3gs 16gb white ifrån Halebop i fredags undrar om någon har halebop och verkligen priserna stämmer? står att allt som allt kommer det kosta 268kr i månaden, verkar ju sjukt billigt? & Hur länge fick ni vänta på eran ifrån halebop?
btw hej alla ny på forumet ![]() |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
Jag väntade över 6 veckor innan jag avbeställde hos dom och gick direkt till Telia. Tog mig 3 dagar från beställningen tills jag hade luren i min hand. |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
![]() |
Citat:
På sidan stod det "Upp till 4 veckor" när jag gjorde beställningen iaf. |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Okej tittat i flera stora trådar och verkar som om halebop levererar inom 2-4 veckor om det inte är extrema fall. Men tycker iaf att trycket på 3gs borde lättat lite nu iaf. Så får väl bara hålla tummarna och se vad som händer
![]() Hade varit skoj om någon som har beställt ifrån halebop skriver hur lång tid det tog. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
![]() |
Citat:
På så väg kan du ju se, om hur lång tid det tar för att få en. |
|
|
|
|
|
|
#14 (permalink) | |
|
Administratör
Mycket känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citat:
du kommer kunna använda vilket kort du än vill utan att behöva JB eller sådant, JB är inte bara för upplåsning utan mestadels för program
|
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
![]() |
Citat:
Eftersom du låser upp den på lagligt vis så att säga. |
|
|
|
|
|
|
#17 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
![]() |
Citat:
Om du köper av 3 eller annan svensk operatör så har du ju garanti genom dom. Skulle något hända din tele så lämnar du in den hos den operatör du köpt utav. Sedan skickar de vidare telen. Köper du av I-O så måste du skicka telen till I-O vid exempelvis garantiärenden, då apple inte har worldwide garanti på iPhones. Sen finns det alltid en chans att man åker på tull också om man beställer utanför EU. Men valet är upp till dig. Presenterar bara fakta. |
|
|
|
|
|
|
#18 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
|
Citat:
Låser man upp sin mobil hos 3, så har du inte längre garanti hos dom... Då får du isåfall gå till en Apple affär och lämna in den.. å då vet jag inte fall det kostar? ![]()
|
|
|
|
#20 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
![]() |
Citat:
Sluta tala om saker som är osanna! Garanti har man alltid på nya produkter som man köper retail. Det är kundsupport hos 3 som försvinner eftersom man inte längre än bunden till 3. Garantin finns fortfarande kvar och det är inget någon kan ändra på i dagsläget. |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hur ta bort program ifrån Winterboard ? | whywhy99 | Allt om iPhone | 6 | 2009-10-19 10:34 |
| Beställt 3gs 16g hos tre | goffemannen | Köpa iPhone | 11 | 2009-10-08 21:20 |
| Knepiga meddelanden ifrån IM+ | carpe | Allt om iPhone | 9 | 2009-08-02 10:14 |
| Synkar uppgifter ifrån Outlook? | jasifil | Allt om iPhone | 3 | 2009-04-15 23:29 |
| Ni som beställt en iPhone 3G via telia.se | Garp | Allt om iPhone | 21 | 2008-07-18 15:06 |