![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: May 2008
![]() |
Kan knappt något om försäkringar, men jag tror att det mesta som finns på tilläggsförsäkringarna som telefonförsäljarna säljer finns på hemförsäkringen. Har dock hört att man ska ha drulleförsäkring..Men som sagt jag är långt ifrån expert.
Jag har iaf ingen extra försäkring på min. Juste: Vad skulle denna tilläggsförsäkring isåfall täcka? Tappar du telefonen lär ingen försäkring täcka det (drulle kanske..) och enligt någon lag har man väl försäkring i några år på fabriksfel automatiskt? |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Citat:
Tappar jag min tv från andra våningen får jag en ny för samma peng, hade jag placerat katten på tv:n innan jag släppte den skulle jag få en ny katt för 300:- i självrisk osv...=) |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Finns inget som heter "drulleförsäkring" längre, iallafall inte hos El-giganten, Siba, OnOff osv.
Och sen så har jag för mig att en sådan försäkringar är personlig(eftersom den har en månadskostnad) och därmed inte följer med vid en försäljning.
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Varje försäkringsbolag erbjuder special tillägg till din befintliga hemförsäkring beroende på ditt speciella behov; hole-in-one försäkring (champagne är dyrt), cykelförsäkring, drulle (eller vad det nu kan tänkas kallas) etc etc
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| min lur har ingen mottagning efter jailbreak!? | fredrikakesson | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2009-04-21 20:00 |
| Uppdaterade via custom ips. Nu har jag ingen täckning? | Voyager | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2009-04-06 15:22 |
| ingen som vill byta HTC Touch HD? | DrDistorzion | Köpa iPhone | 0 | 2009-03-31 20:07 |
| Nån som har info/rykten om andra företag som kommer få sälja iPhone och när? | JohnFa | Operatörer & abonnemang | 7 | 2008-09-17 22:47 |
| Ingen som jobbar på Telia som kan berätta hur upplåsning av mobil funkar? | JohnFa | Allt om iPhone | 6 | 2008-09-17 15:49 |