![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jun 2009
![]() |
Använda telia sim-kort i halebop iphone - går det?
Hej!
Jag har idag en vanlig iPhone 3G med bindningstid kvar till sommaren men är sugen på att skaffa en iPhone 3GS och ge bort min nuvarande iPhone. Jag har då kollat vad som är mest förmånligt och kommit fram till att Halebop (med studenterbjudande) är den billigaste lösningen. Jag hade då tänkt att köpa en 3GS från Halebop, men inte använda abonnemanget utan istället stoppa in mitt nuvarande SIM-Kort från Telia. Så, kort fråga, kan jag göra det? Fungerar Telias simkort utan att jag måste jailbreaka iphonen? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jun 2009
![]() |
Jag kanske ska förklara hur jag räknat också. Priset för en 16gb Iphone 3GS är 3600 kr under om jag binder mig för 18 månader, och studenterbjudandet för abonnemanget är 29 kr i månaden. Jag får det alltså till 4122kr. Sen kanske det är en anslutningsavgift också på 199.
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Är det inte så att halebop är ett dotter bolag till Felia kan inte tänka mig något annat en att det ska funka att sätta felia kort i en halebop nalle eller tvärt om..
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Halebop kort i 3GS från Telia? | Hägglund | Operatörer & abonnemang | 7 | 2009-10-11 23:36 |
| Telia SIM i iPhone från Halebop? | CLS | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2009-08-30 17:58 |
| Köpa Iphone privat och använda jobbets SIM-kort? | ChristerE | Operatörer & abonnemang | 7 | 2009-07-14 14:19 |
| Telia kort i Halebop iphone | Halle | Operatörer & abonnemang | 6 | 2009-06-02 17:42 |
| Använda Halebop ( telia kontantkort ) i telia låst Iphone ? | Ramerix | Operatörer & abonnemang | 9 | 2008-12-19 14:19 |