![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Köpa 3GS på blocket.
Hej.
Sitter i tankar igen om att iförskaffa mig en 3GS. Då är frågan, kommer det att vara några problem om man köpa en som är låst till tre på blocket och sedan åker till någon tre affär och ber dom låsa upp den? Givetvis med medtaget kvitto. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2009
![]() |
Såg det här nyss angående iphone på Blocket:
Sporthoj.com - Visa endast inlägget - iPhone 3G/3Gs ägare se hit! Iphone 3Gs Telenor " No service " ? - MacWorld - allt om Mac & iPhone |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Om det är oöppnad vara man köper så be alltid om att få ett köpesavtal påskrivet och klart vid köpet.
Blocket har även någon mall för sådant avtal. Då kan man på så vis bestrida att telefonen är stulen så att säga. Jag har alltid skrivit köpesavtal vid försäljning av varor som har värde av en större summa pengar. Dessutom kräver jag alltid ett köpesavtal när jag köper saker som har ett värde av större summa pengar. Ett litet tips ![]() |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Köpa Iphone 3gs på avbetalning via 3 | janbanan | Köpa iPhone | 2 | 2010-03-08 22:11 |
| Kan inte bläddra på Blocket | chaoval | Upplåsning och jailbreak | 5 | 2009-07-07 00:42 |
| Blåst på blocket! | SkåneKalle | Allt om iPhone | 12 | 2008-10-27 12:14 |
| Köpa iPhone 3G via Blocket - scams, m.m? | storm | Köpa iPhone | 6 | 2008-10-10 02:45 |
| Olåsta iphones på blocket? | kakan | Köpa iPhone | 1 | 2008-07-18 23:19 |