![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
När nästa version av iPhone kommer
Jag funderar på att köpa en iPhone 3Gs med telia abonnemang. Jag undrar
dock om det är värt det, eller om man ska vänta ett par månader till nästa version av iPhone kommer. Det jag vill veta är om detta funkar: -Jag köper en iPhone 3Gs med telia abonnemang nu -När nya iPhone 4G kommer, säljer jag min 3gs på blocket. -Sedan köper jag en iPhone 4G någonstans, blocket kanske -Kan jag då flytta över mitt gamla telia abonnemang till nya 4G? Hoppas det inte vart för krångligt. Om ni vet om det finns något enklare sätt att "upgradera" sin gamla iphone när det kommer en ny skriv gärna. Har telia t ex tidigare haft ett erbjudande där man typ kan lämna in sin gamla version och en tusenlapp och få en ny iphone? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Moderator
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Citat:
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Jag ser ingen mening med att köpa den nya 4g. Jag tycker att 3GS är hur perfekt som helst. Allt flyter bra, tillräckligt med minne (har 32 gb) och den är snabb.
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator/Nerd Lord
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Correctomondo. Om man jämför med andra mobiler så har iphone väldigt bra andrahands pris. Kommer också att sälja min 3Gs så fort det kommer jailbreak till den framtida iphonen.
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Moderator
![]() |
Citat:
And3n; Har du iPhone idag?
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Moderator
![]() |
Okej. Tänker du vänta eller? Om du köper en 3GS från tre och låser upp den via dem så kan det vara en bra investering
|
|
|
#14 (permalink) | |
|
Moderator
![]() |
Citat:
Tror inte heller att 4G kommer till den fjärde iPhonen i och med att det är bara Telia(?) som har det ![]()
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Ingen vet väl om nästa iPhone kommer med 4G eller om det ens kommer en ny detta året? :p
Blir ju iPhone 4G i folkmun eftersom att förra var 3G, men iPhone G4 fungerar inte heller eftersom att det är 3e generationens iPhone. Blir krångligt namn om det kommer en ny, samma sak med "2G" ^ |
|
|
|
|
|
#17 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
Andra telen som kom ut fick stöd för 3g-nätet och namngavs som iPhone 3G pga 3g-täckningen a.k.a iPhone 2g (second generation) Tredje telefonen har lite snabbare hårdvara i sig, men annars jämförbar med andra generationens tele, och fick namnet iPhone 3GS a.k.a 3g (third generation) Den fjärde och kommande iPhone-modellen vet ingen namnet på ännu. Men är ju en 4g (fourth generation). |
|
|
|
|
|
|
#18 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
Då hade ju 4G passat in riktigt bra som alias på den mobilen OM den nu får 4G-nätverk och också är den 4e generationens iPhone. Men om den kommer till sommaren så är det väl inte stor chans att den kommer att få 4G, för det finns väl nästan bara i Stockholm? |
|
|
|
|
|
|
#19 (permalink) | |
|
Moderator/Nerd Lord
![]() |
Citat:
Enda nackdelen är att den är väldigt lik : ![]()
|
|
|
|
#20 (permalink) | |
|
Moderator
![]() |
Citat:
![]()
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| någon som vet när iPhone 3GS 16 Black kommer in? | mhmh | Köpa iPhone | 12 | 2010-02-22 23:14 |
| När kommer AVRCP support? | Henke81 | Tillbehör & reservdelar | 2 | 2010-01-07 16:32 |
| När kommer nästa batch med iPhone 3G? | mrfestis | Allt om iPhone | 32 | 2008-08-04 22:56 |